Vet at lauget sitter på en del baseplater vi kan låne fra om vi trenger til MOC’s og slikt. Er det mulig å kjøpe noen av disse? Jeg holder på med en ny layout jeg trenger 80 stk 32x32 plater til. Har bare det halve tror jeg… I tillegg er en del av veiplatene mine av den gamle typen, så om noen er interessert i slike vil jeg svært gjerne bytte dem med noen av nytypen Og: om noen sitter med overskuddslager av (først og fremst) rette RC togskinner skulle jeg gjerne hatt noen slike også. Brukte skinner til brukte priser er bra… Kanskje noen i Trøndelag har noe, så kunne jeg henta i morgen i forbindelse med BtC?
Meningen er vel at medlemmer skal kunne låne disse baseplatene til store prosjekter som du tydeligvis har. Vet ikke hvem som er “utstyrs”-ansvarlig akkurat nå. Men de kommer sikkert til å skrike ut at de sitter på platene
Alle baseplater i Trondheim er merket Brikkelauget og blir i Brikkelauget
Vi har derimot noen plater på Østlandet som det kan søkes om å få noen baseplater til helt spesielle prosjekter som skal brukes på flere events osv, men ingen salg eller bytte dessverre
Takk, det var et klart og godt svar Skal årne meg sjøl jeg Men by the way - hva bruker vi Brikkelaugets plater til? Siden vi har dem plassert rundt om i landet mener jeg?