Baseplater

Vet at lauget sitter på en del baseplater vi kan låne fra om vi trenger til MOC’s og slikt. Er det mulig å kjøpe noen av disse? Jeg holder på med en ny layout jeg trenger 80 stk 32x32 plater til. Har bare det halve tror jeg… I tillegg er en del av veiplatene mine av den gamle typen, så om noen er interessert i slike vil jeg svært gjerne bytte dem med noen av nytypen :slight_smile: Og: om noen sitter med overskuddslager av (først og fremst) rette RC togskinner skulle jeg gjerne hatt noen slike også. Brukte skinner til brukte priser er bra… :wink: Kanskje noen i Trøndelag har noe, så kunne jeg henta i morgen i forbindelse med BtC?

Gjermund

Meningen er vel at medlemmer skal kunne låne disse baseplatene til store prosjekter som du tydeligvis har. Vet ikke hvem som er “utstyrs”-ansvarlig akkurat nå. Men de kommer sikkert til å skrike ut at de sitter på platene :slight_smile:

Anngående de 80 stk baseplatene så henviser jeg deg hit

Og når det gjelder i morgen på BtC så send ei melding til aj-ml om ikke legokalle har med non plater.

Alle baseplater i Trondheim er merket Brikkelauget og blir i Brikkelauget :slight_smile:

Vi har derimot noen plater på Østlandet som det kan søkes om å få noen baseplater til helt spesielle prosjekter som skal brukes på flere events osv, men ingen salg eller bytte dessverre :slight_smile:

Takk, det var et klart og godt svar :slight_smile: Skal årne meg sjøl jeg :wink: Men by the way - hva bruker vi Brikkelaugets plater til? Siden vi har dem plassert rundt om i landet mener jeg?

Vil anbefale deg denne linken