BB-8 er oppdatert
Les hele historien her:
medium.com/@hensolberg/my-lego- … .b19jwq32t
Byggevideo:
[youtube=wide]W66Sm4K0O9Y[/youtube]
BB-8 er oppdatert
Les hele historien her:
medium.com/@hensolberg/my-lego- … .b19jwq32t
Byggevideo:
[youtube=wide]W66Sm4K0O9Y[/youtube]
Gratulerer med svært oppslag på The Brothers Brick! Vel fortjent. Og ikke bare med ett bilde og en liten tekst, men med beskrivelse av hele prosjektet! Og videoen med miniutgaven
Takk, veldig moro. Et bevisst forsøk for å få litt oppmerksomhet og stemmer til Ideas-prosjektet. Morsomt at de ville skrive om det da
Det sprer seg
Oi! Takk for tips! Det var kult!
Da har jeg bestilt deler for å bygge min egen jeg kjøpte alt rett fra Lego, så nå er det bare å glede seg til delene kommer
Kult! Bestilte du deler til versjon 2?
Jepp jeg gleder meg veldig til å se den når den er bygget
I dag kom de siste delene! Så god timing har jeg aldri vært med på veldig fornøyd ! Etter å ha bygget den må jeg si all respekt til designeren her altså! Utrolig tilfredsstillende hvordan alt passer sammen
PS: Tror jeg har oppdaget et par feil i del listen… Det står bare 1 av headlight delene, men det brukes to. Og jeg manglet også en hvit 1×3 og en hvit 1x2. Jeg hadde så jeg fikk bygget ferdig, men lurer på om feilen ligger i listen eller i bestillingen
Bra du likte den, takk for tips om feil i byggeinstruksjoner. Det skal jeg sjekke opp
En gammel tråd, men oppdaterer den i stedet for å lage en ny tråd for en nesten lik moc. Har nå laget en mini-modell av BB-9E som dukker opp i The Last Jedi. Kinosjefen i Fredrikstad ville gjerne ha en stor en, men det rekker jeg ikke…
Kroppen er så og si lik som før, men hodet er helt annerledes.
Noen bilder:
Kjempestilig! Liker spesielt godt hvordan du lagde hodet til “darth ball”
Artig sak det der
Fantastisk! Byggeteknikken på hodet er jo veldig spennende
BB-8 viste jo seg å være en stor hit, så Darth Ball blir nok en hit hos the dark sideers