Ok, grunnplater og bygninger er ikke et problem, man kan bruke små klistremerker på undersida, men… det er kult å ha masse folk i den store byen vår - har noen en idé om hvordan vi kan markere dem på en usynlig men effektiv måte? (det gjelder også f.eks togskinner, men det blir nok litt enklere)
jeg har garantert minst ett genialt tips så snart du forklarer problemstillingen slik at jeg forstår den.
Hehe
Altså, når det blir f.eks 5 personer som deltar på en utstilling, problemet kommer når utstillingen er over og man må vite hvem som eier hva.
På figurer tar vi av hodet, setter ey tusjmerke på toppen av halsen, setter på hodet igjen og vips så sjekker vi etterpå. For å holde orden på de forskjellige eierne har hver og en sin tusjfarge?!
Og om man ikke ønsker å bruke tusj på LEGO’en så kan man jo altids lage små klistrelapper i forskjellige farger. Er bare å ta ett stort ark med fargede klistrelapper og bruke hullemaskinen til å stemple ut.
Sånn uten å ha målt eller noe så er vel de hullene omtrnet på størrelse med en knopp på en LEGO brikke?
Disse små klistrelappene kan så settes på forskjellige lure plasser, og det er enkelt å fjerne dem etterpå.
Håper dere leger ut masse fotografier etterpå slik at vi som ikke har muligheten til å dra på den messa også får ett lite intrykk?
Om man deler inn layouten i avgrensede moduler som den enkelte har ansvaret for, så slipper man hele problemet.
Mja, noe slikt jeg også tenkte på… Vi får se, men vi må også finne klistrelapper (fargete hørtes bra ut ).