Brickfoot indianerlandsby

Har laget denne til en konkurranse på Eurobricks. Og tusen takk til Matija for lån av 1x2 dark orange plates til fjellet! :smiley:

Har forøvrig lekt meg litt med gimp for å få litt bedre farger og lys i bildene mine denne gangen (og helhetlig bakgrunn), og det skal jeg nok fortsette med, for dæven så mye bedre bildene så ut da!

Steike! Du fortsetter å imponere :slight_smile:

Dette er bare helt lekkert!
Alle detaljer er bra, og det er mange av dem. Man ser også flere og flere detaljer jo mer man ser på bildene.

Første som slår meg er den vogna som er helt utrolig bra laget. Så er det fossen og elva. Liker spesielt fargen i elva. Deretter er det tipiene som er veldig bra laget. Totempålen er morsom. Kaktusene er veldig bra laget. Og han fyren som klatrer opp den lille klippen for å komme unna den froske-slangen var en morsom detalj.

Etter å ha bygget på Kirkegårdsvegen 16 så vet jeg hvor mye arbeid det ligger i den store klippeveggen med 1x2 plater :slight_smile:

Mange lækre detaljer, Cecilie, og nu er den tilmed blogget på TBB! Congrats.

:smiley:

Vedldig bra design, veldig “rent” og gir godt inntrykk av at dette er i et relativt åpent/øde landskap. Atpåtil har du en hel bråte med kreative detaljer som dukker opp etterhvert som man titter på den - thumbs up:)

At den er tatt med på TBB sier mye om nivået den er på :smiley: Dette er høy klasse over og du fortsetter å overraske Cecilie…mange flotte detaljer. Likte spesielt godt fjellet med fossen, totemet, klapperslangen for å nevne noen.

Dere smigrer :smiley:

F0nix: Ja, ikke bare tar det en evighet å pusle sammen så mange 1x2 plater, men det er slit å få det til å se tilfeldig nok ut :wink: Dog hadde ikke jeg så mye trøbbel med fargeblandingen, mest med å ikke få repetetivt mønster :stuck_out_tongue:

Og jeg var ganske i hundre i går kveld da jeg så at jeg var blitt blogget av TBB, det føles litt som den ultimate anerkjennelse man kan få for en MOC :smiley:

Ekstremt bra!

Kan jeg leie deg? Lilleby trenger deg!

Den fossen er bare helt utrolig flott! Det samme er vognen, teltene og kaktusen! Herlig! :slight_smile:

Er jo fullt av masse herlige detaljer! Uten å bli crowdy

Flott MOC, cecilie!

Takk for hyggelige kommentarer :slight_smile:
Jeg er helt overveldet over hvor mye respons jeg har fått på denne på flickr. Gleder meg til å vise den fram i Skærbæk :slight_smile: