torerik: Dette ble tatt opp her. Kan du ikke bare fortsette å poste om det temaet i den tråden.
Når det gjelder antall postinger før man kan poste url, så er det satt av setbb og kan ikke endres. At man kan poste som gjest uten å logge inn ble bestemt av flere da vi opprettet forumet. Du er den eneste som hele tiden maser om det samme om igjen og om igjen. Du kvalifiserer til å havne på min “ignore list”.
Thomas skrev: |
Du er den eneste som hele tiden maser om det samme om igjen og om igjen. Du kvalifiserer til å havne på min "ignore list". |
Sånn bare for å rote oss tilbake til topic:
Er det noe påmelding til dette? Eller er det bare for å “lodde steminga” ?
Jeg som sagt kan være interessert. Men er jo kjedelig å stå der mutters alene med bare Ishavskatedralen i LEGO… Ikke det, får vel masse oppmerksomhet den kirka da kan jeg tenke meg
Men altså; er det noe å betale for å stille ut? Er dette en utstilling som skal stå ved siden av FLL arangementet? Eller er det i forbindelse med noe annet? Kunne jo vært morro å høre litt mere detaljer om hva de tenker seg.
Jeg har ALDRI vært på noen LEGO utstillinger selv, hverken for å stille ut eller for å se, så jeg vet ikke helt hvordan dette gjøres. Men etterhvert som jeg tenker på det så kunne det vært morro å delta i utstillinga.
Jeg vet i grunn ikke så mye mer om arrangementet enn det Jan Beyer skrev. Det skal ihvertfall ikke koste noe å stille ut. Vi prøver jo å få dekket evt reise og opphold etc.
Ser ut til at tilbakemeldingen er at det ikke er rom for dekking av reiseutgifter. Mulig man kan få noen klosser, men jeg tror ikke man skal ha forhåpninger om mengder som tilsvarer reiseutgiftene.
Er det da evt flere enn FONIX som er interessert?
Tja… 15.05.-22.05. koster det rundt en tusenlapp for å fly, det kan kanskje vurderes… men hva med losjikostnadene?
Helt uaktuelt for meg da!
Jeg vil heller ikke ha mulighet til å være med, og i alle falll ikke uten dekning av kostnader. Synes det blir for langt. Desverre.
Jeg har absolutt ingen mulighet til å delta grunnet eksamen.
Hmm. har ikke vært inne her på en god stund. sorry for det
har vært mye på eurobricks men nå har de idiotene i lego fått den siden fjernet. hva er meningen med den utstillingen? er det noe som skal være i forbindelse med teknolegoen eller kan man stå fritt?
jeg bor ca 6 mil fra Bofø så dette virker intr
Hilser og til han som kompå eurobricks og dro meg tilbake hit
Bjørn
Måtte innom Eurobricks for å sjekke…
Der står det Aprilsfool!!!
Men du må gjerne fortsette å poste innlegg her Bjørn.
Andreas
Som e just skrev der inne er det noen ting man ikke kødder med . først ble jeg lurt av noen som sa at en kompis av meg hadde fått kreft og da e sku inn på eurobricks og den var lagt død ble jeg helt i pulver. liten trøst å få høre at det er aprilsnarr, humøret mitt er nå helt i bånn, ikke det at jeg ikke tåler å bli lurt litt. men det er forskjeller på å barbere seg og å kappe av seg hodet.
de ler vel godt i legoselskapet nå etter at eskrev en temmelig rasende mail til dem om det.
men men. legoen min kan e bygge med, trenger ikke prate med noen på nettet om det jeg…
Fint om FONIX og Madsen, som har sagt seg interessert, kan ta direkte kontakt med Jan Beyer.