Byggehelg 26.-28. august

Helga 26.-28. august organiserer vi byggehelg og kickoff for felles byggeprosjekt sør/øst (dvs. Akershus-festningen). Det blir grillings, bygging og fanteri, men mat & drikke må man ordne selv.

Arrangementet tar sted på morty-hytta i Numedal der det skal være nok plass til alle interesserte, men det er fint om folk melder seg på på forhånd for å være helt sikre mtp overnattingsplass: http://brikkelauget.no/side/events&event=54. Nærmere koordinater vil bli gitt til de påmeldte, husk å skrive inn mobilnr just in case.

Jeg tar med BrickJournal #15 til de som ikke har hentet den ennå (samt noen ekstra som det da blir mulig å kjøpe på stedet).

Jeg blir med. Noen andre som kan tenke seg en liten dresintur på lørdag? :sunglasses:

det hadde vært artig, men er desverre ikke helsemessig forsvarlig for meg =( må trene litt før det kan foregå :wink:

Selv har jeg gjort det tidligere og står over denne gang, men anbefaler på det varmeste andre å gjøre det :smiley:
veggli-vertshus.no/?page_id=4

Skulle likt å vært flue på veggen der og snappet opp noen planleggings- og byggetips. Dessverre er det familieforpliktelser denne helga… så jeg får derfor komme sterkere tilbake senere.

Jeg kommer, men må reise tidlig på søndag.

/Håvar

Byggehelga nærmer seg og litt info til dere som kommer.

Kom og reis når det måtte passe, men av litt organisatoriske hensyn setter jeg pris på et hint om at du kommer og ca hvor lenge du blir når du vet det (for dere som ikke frem til nå har gitt meg beskjed eller på forum). Meld dere også på arr. for dere som ikke har gjort det.

-Ta med sengetøy/lakenpose/sovepose.
-Mat, vi satser på å grille selv om det ikke er meldt det beste været, får heller spise inne hvis det blir for mye regn.
-Hvis mulig et lite kloss/brikkeutvalg til å teste ut/beregne murer/vegger osv.
-Ellers hva du måtte ønske å ha med…

Stiller som forrige gang med trådløst mobilt bredbånd (kun ICE som funker her oppe), så abstinensen på nettbruk kan kureres :stuck_out_tongue:

Gleder meg til at vi kan samles igjen for å kunne nyte godt selskap og Legohobbyen en hel helg :smiley: