Jeg bygger en buggy i skala 1:8. Den veier lite men likevel får den nok av Power fra to stk XL-motorer. Jeg taar godt i så den også skal kunne kjøre ute og kanskje til og med på gresset. Jeg skal ha på de største ballonghjulene som LEGO produserer og den har uavhengig fjerding på alle hjul. Jeg prøvde med 4 trinns girkasse men da ble bilen for lang. Styringen driven av minste motor med snekkeskrue og rattet svinger når hjulene svinger. De hjulene på fotoet skal jeg ikke bruke, for de passer ikke til hjuloppheng med 3 plugger i navet og de er litt smale. Men de gir et forhåndsglimt nå. Noen konstrukteører tror at det bare er å sjule batteriboksen og det er det og tenker ikke på at den må tas av når man skal ta ut batteriene for å lade og man må demontere halve bilen mellom hver lading og bygge opp igjen. På min er det bare to klips og boksen er ute på 20 sekunder. Den settes like lett tilbake igjen. Angående hjulene så vil jeg ikke bruke gamle utgåtte deler, for jeg lager byggeveiledning også for nedlastning. Da må delene være lette å få tak i. Men fotoet dannet et forhåndsglimt. Det er fortsatt mye igjen.
[attachment=1]Noname.jpg[/attachment]
[attachment=0]14.jpg[/attachment]
Jeg bygger en buggy i skala 1:8. Den veier lite men likevel får den nok av Power fra to stk XL-motorer. Jeg taar godt i så den også skal kunne kjøre ute og kanskje til og med på gresset. Jeg skal ha på de største ballonghjulene som LEGO produserer og den har uavhengig fjerding på alle hjul. Jeg prøvde med 4 trinns girkasse men da ble bilen for lang. De hjulene på fotoet skal jeg ikke bruke, for de passer ikke til hjuloppheng med 3 plugger i navet og de er litt smale. Noen konstrukteører tror at det bare er å sjule batteriboksen og det er det og tenker ikke på at den må tas av når man skal ta ut batteriene for å lade og man må demontere halve bilen mellom hver lading. På min er det bare to klips og boksen er ute på 20 sekunder. Den settes like lett inn igjen. Angående hjulene så vil jeg ikke bruke gamle utgåtte deler, for jeg lager byggeveiledning også for nedlastning. Da må delene være lette å få tak i. Men fotoet dannet et forhåndsglimt. Det er fortsatt mye igjen. 
[attachment=2]Noname.jpg[/attachment]
[attachment=1]14.jpg[/attachment]
[attachment=0]24.jpg[/attachment]
Rattet fungerer med styringen. Jeg bygde et eget kult ratt. Motorene blir festet i de blå pluggene nede. Motor størrelse XL. 2 stk.
[attachment=1]Noname1.jpg[/attachment]
Disse hjulene skal jeg ha:
[attachment=0]Noname.jpg[/attachment]