Hei,
Er det noen som har bestilt 60 stk Collectable Minifigures fra shop.lego.com før?
[setimg]71023[/setimg]
Lurer da på om man risikerer å få 60 stk tilfeldige poser løst eller om man får en komplett boks.
På forhånd takk for hjelpen!
Hei,
Er det noen som har bestilt 60 stk Collectable Minifigures fra shop.lego.com før?
[setimg]71023[/setimg]
Lurer da på om man risikerer å få 60 stk tilfeldige poser løst eller om man får en komplett boks.
På forhånd takk for hjelpen!
Du får da 60 tilfeldige løse poser og ikke en lukket/forseglet boks. Kjøp heller fra brikkebutikken.no. Det gjør vi andre her
Selv om du får løse poser så tror jeg det er en brukbar sjanse for gjengen som pakker er late og tømmer oppi innholdet fra en hel boks istedenfor å telle opp manuelt, men risikoen er jo absolutt til stede for at det blir litt ymse.
Siden det er salg på S@H på disse nå så tror jeg uansett det lønner seg å bestille derfra.
Takk for svar. Er klar over Brikkebutikkens gode priser for oss meldlemmer, og jeg pleier derfor å handle nettopp derfra. Men med tanke på s@h´s salg på disse for tiden er det ca 400 kroner spart å handle på s@h fremfor Brikkebutikken for tiden. Vurderer derfor å ta sjansen for en gangs skyld…
Var det ikke snakk om at en skulle kunne handle hele esker hos Lego framover? Mulig jeg husker feil