Coming up; Kimville v2.0

KimVille v3.0 er her!

Nå har jeg endelig fått bygget byen i 2 nivåer som jeg alltid har ønsket. Detaljer og flere bygninger gjenstår men dere ser tegningen. De “flat tile 8x16” som er foran modulhusene nå skal byttes ut med “plate 92438 8x16” som kommer i årets lugbulk, da kan jeg også lage gjerder, murer og andre detaljer.

Utenfor Retro Arcade er det et bekkalokk som kan åpnes og man ser da ned i #79103 Turtle Lair Attack som jeg modifiserte litt for at det skulle passe. Undergrunnsområdet har allerede blitt et yndet sted for de kriminelle minifigurene :wink:

Håper dere liker det!

…litt fler bilder

Skikkelig stilig, gøy å se kreativiteten din.

Steinar

Fantastisk! …men hva har skjedd med høyrehånda til han stakkaren i blå skjorte og bukse som sitter på benken i det øverste bildet?! :open_mouth:

Takk for hyggelige kommentarer, alltid høyt verdsatt! Kan aldri bli nok av dem… Han du refererer til ble nok utsatt for en arbeidsulykke. Dårlig med statistikk på området så det er umulig å si når det skjedde. :wink:

:smiley:

Det ser veldig bra ut. Er ikke så ofte man ser 2 etasjer.

P.S. Regner med at det fortsatt er Kimville 2.0 og ikke 3.0 som det står i toppen av nest siste bilde mail ? :smiley:

Den skjønte jeg ikke… KimVille v1.0 var på gulvet før vi bygget på og ut huset, arbeidet begynte i august `13.
v2.0 har vært oppå bordene inntil jeg nå i helgen endret til 2 nivåer og dermed har oppdatert til v3.0. De 5 bildene som nå er postet er jo alle fra samme by, altså v3.0

Jeg er imponert! Jeg har så vidt begynt på min egen versjon 1.0 sammen med ungene, og ser at det er lenge og dyrt til jeg kommer til 2.0. Men 2 etasjer er definitivt et mål! Dette var kult!

Da henger jeg med, men utrolig bra uansett!