Så noen nye (for meg, i alle fall) Designer sets i butikken i dag:
4894 Mythical Creatures
4896 Roaring Roadsters
og et til som jeg ikke finner hverken på lego.com eller LUGNET. Noen som vet hva det kan være?
edit:
Fant det på Brickset:
4895: Motion Power
Har heller ikke sett dette før:
4893: Revvin’ Riders
Såg de settene jeg også for første gang nå sist jeg var på butikken, men var usikker på hvor nye de var da det er en stund siden sist jeg var der.
4896 Roaring Roadsters kjøpte jeg og var overrasket over hvor mye deler det egentlig var i det settet.
4893: Revvin’ Riders har en liten elektronikk-brikke som lager motorsykkel lyder, for de som liker slikt (men også advarsel for de med små unger som liker å ha masse lyder hele tiden).
Og nå begynner settene endelig å bli slik jeg liker dem. Ingen nye deler, bare ny måte å sette sammen de allerede standard delene som finnes. (Forutenom den lydbrikken og lysbrikken i 4894 Mythical Creatures).
Og for de som lurer så trenger man ikke noe batteri til de nye små elektriske brikkene. Står ikke noe om dette på eska. Men det står at den inneholder noen brikker som bruker strøm. Brikkene er på størrelsen med 2x3 brikke og har en liten trykkbryter i enden og har innebygget to små klokkebatteri.