Donald Duck & Co: LEGO polybags ++

[size=85](klikk på bildet for større versjon)[/size]

Årets påskenummer av DD&co inkluderer 30278 - Poe’s X-Wing Fighter. :slight_smile:

Ser for øvrig ut til at de har benyttet samme “påskemalen” som i fjor:wink:

Siste nummer av Donald Duck & Co inkluderer polybagen 30446 - The Batmobile. :sunglasses:

Ny utgave av Donald er ute i butikkene og denne gang med Nexo Knights polybag nr: 30376. - Knighton Rider

Ny utgave med lego ute nå. Noe city ting, men bet meg ikke merke i hva det var.

Tror det er politibil polybaggen som man kunne få med fra Lego i forrige uke hvis man handlet for mer enn 300 eller noe sånt.

Det er den samme bilen. Jeg kjøpte Donald her i helgen og så etterpå Vip mailen om at man fikk med en polybag med politibil ved kjøp.
Bilen er helt lik.

Dette var og den samme som ble gitt ut i ToysRus på legodagen.

Ny polybag med denne ukens blad. 30496 U-wing Fighter micromodel.

Ny polybag med i uke 35 av DD. Denne gangen er det 30426 ninjago sumpbåt med Cole.

Kanskje litt dårlig gjort, men i Kaczor Donald som det heter i Polen følger det med sett nr 30338 juniors easy to build brannbil med ett tre som brenner.

Ja, da er det jo ingen vits å nevne det her…?

Det er med tanke på de som eventuelt reiser til Polen i den nærmeste tiden at dette blir nevnt. :slight_smile: slik at de eventuelt ikke går glipp av ett pent lite sett til ca 25,- nok. :slight_smile:

Tror vi har en butikk her i byen som selger Polske varer, kanskje jeg skal gå innom å se :slight_smile:

Artig liten sak; 30353 Tractor er inkludert i siste nummer av Donald Duck & co (uke 39, 2017). :slight_smile:

[size=85](trykk på bildet for større versjon)[/size]

Donald uke 49 inneholder [set=30378]30378 nexo night polybag[/set][setimg]30378[/setimg]

Uke 49 var i forrige uke, så da får man vel ikke tak i denne :frowning:

Lurer på on Donald bare kommer ut i butikk hver 14 dag (og hver uke til abonnenter) :confused:
Så denne ihvertfall på en kiosk på nasjonalteatret stasjon i går, så har du litt flaks er det nok fortsatt muligheter rundt omkring :wink:

Selveste (na na na na na na na na) Batman! …følger med på lasset i nyeste Donald Duck (nr. 7 / 2018)! Polybagen “30522 - Batman in the Phantom Zone” ligger ved bladet. :smiley:
Bladet kom (så vidt jeg vet) ut sist fredag, så tror nummeret er i salg frem til og med torsdag 22.02.

[size=85](trykk på bildet for større versjon)[/size]