En haug med ikke-pent-brukt LEGO

Som overskriften sier så har jeg en hævv med LEGO som består hovedsaklig av grønne grunnplater, røde plater (stort sett 4x8 og 4x4), samt ymse klosser (i gult, svart, hvitt), og som jeg vil kvitte meg grunnet flytting og tidsmangel. Hva har tid med dette å gjøre, lurer dere kanskje på? Vel, det MÅ vaskes da det er litt klissete, og en del av det er limt (mesteparten av klosser, platene tror jeg er stort sett løse). Det faktum at det er limt betyr at enkelte klosser blir det lite bruk for, men grunnplatene de ligger på, hvis de skal brukes som underlag på noe som er litt høyere og ikke er synlige, kan fint brukes (og det er snakk om mange).

Hvis noen skulle være interessert er det bare å gi beskjed og evt. bud :slight_smile:

[attachment=0]legohaug.jpg[/attachment]

De skulle ikke være fra den russebussen du dekorerte den gangen?
I såfall er vel klisset øl, ketchup og diverse kroppsvæsker…eller?
Si fra om du ikke får solgt
Bård

Stort sett øl, ser det ut som, og jeg skrev jo at det måtte vaskes :slight_smile: Men, erfaring tilsier at når det først er vasket ser det helt strøkent ut (det var tross alt helt nytt da det ble satt på veggene i bussen).

Seriøst!?!? Du har dekorert en russebuss!? Finnes det bilder av dette?
(hmmm…litt off-topic, men…)

Det ble jo lagt ut på forumet, men her er lenken igjen :slight_smile:
brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=249924

Oh…til mitt forsvar var dette før jeg joinet forumet. Dog burde jeg helt klart lest gjennom alle tidligere poster oxo:/

Selger du kun samlet eller kan man få kjøpe noen “kilo” med dette? Ser jo ut som det er VELDIG store mengder der?

Én pose er allerede reservert, resten er fortsatt tilgjengelig etter behov.

Litt off topic her igjen, men det der må jo ha kosta no sinnsykt, er det du som har vært med å betalt russebussen og eller?

Nei, det er nok de som betalte for klossene selv, jeg hjalp med planleggingen, tegninger, mosaikker, logoen, osv.