Er dette LEGO?

Noen få ganger blir jeg usikker på om enkelte deler jeg finner i rotekasser eller i brukt LEGO fra finn.no er LEGO eller ikke. Ikke ofte, men av og til. Hadde en runde her med over 30 små, hvite edderkopper jeg i første omgang avskrevet som skrap umiddelbart, men de fortsatte og fortsatte å dukke opp, så til slutt begynte jeg å søke etter dem på nett. Konkluderte etter en del jobb med at de ikke var LEGO og derfor HELT uinteressante for min del, så de gikk i søpla. Kunne likevel tenke meg å slippe samme runde igjen, så nå spør jeg på forumet i stedet: er det noen her som kan fortelle meg hva for en del dette er, og om det er LEGO eller søppel?

Dette er et verktøy til bayblade spinnere til å skru fra hverandre og sette sammen div elementer på spinnerne. Gutta har slike, dvs er ikke lego.

Steinar

Takk. Da var det som jeg trodde. Turte ikke å kaste den heller dra jeg ikke var sikker :slight_smile:

Et lite tips, så godt som alle legodeler, både nye og gamle har “LEGO”, eventuelt et søkbart nummer trykket et eller annet sted i klossen. Er det ikke noe merke, er sjansen stor for at det ikke er lego :slight_smile: