Noen få ganger blir jeg usikker på om enkelte deler jeg finner i rotekasser eller i brukt LEGO fra finn.no er LEGO eller ikke. Ikke ofte, men av og til. Hadde en runde her med over 30 små, hvite edderkopper jeg i første omgang avskrevet som skrap umiddelbart, men de fortsatte og fortsatte å dukke opp, så til slutt begynte jeg å søke etter dem på nett. Konkluderte etter en del jobb med at de ikke var LEGO og derfor HELT uinteressante for min del, så de gikk i søpla. Kunne likevel tenke meg å slippe samme runde igjen, så nå spør jeg på forumet i stedet: er det noen her som kan fortelle meg hva for en del dette er, og om det er LEGO eller søppel?
Dette er et verktøy til bayblade spinnere til å skru fra hverandre og sette sammen div elementer på spinnerne. Gutta har slike, dvs er ikke lego.
Steinar
Takk. Da var det som jeg trodde. Turte ikke å kaste den heller dra jeg ikke var sikker
Et lite tips, så godt som alle legodeler, både nye og gamle har “LEGO”, eventuelt et søkbart nummer trykket et eller annet sted i klossen. Er det ikke noe merke, er sjansen stor for at det ikke er lego