Noen som har vært innom følgende butikker i det siste og vet om det er noe tilbud på g? De har vel ellers ikke noe USC inne?
KOZMOS Buskerud Storsenter
KOZMOS Gulskogen Senter
KOZMOS Hønefoss
KOZMOS Kongsberg
Kozmos Asker
Kosmos Holmestrand.
Kunne spart meg en del bomturer om noen viste, skal nedover på fredag.
Shop@home har noen ytterst få sett til 50% bla annet et par chima sett… Virker som de har satt ned det de ikke klarte å selge til 30% avslag ytterligere…
Hvis det er noen som ser etter Lego Idebok
Så kan den nå fås kjøpt hos Coop Extra (antar at det gjelder alle i kjeden som selger bøker) til 159 kr. som månedens bok.
BR Leker har 20% på LEGO FRIENDS og LEGO STAR WARS denne uken. Tilbudet er gyldig fra 29. til 31. januar (fre-søn). Det gis ikke rabatt på varer som allerede er på tilbud.
Nyhetsbrev pr e-post. Ser at de ikke har annonsert det på websidene sine enda. Ofte lurt å signe opp på nyhetsbrevene til LEGO S@H, TRU, Lekekassen, Brio/Kozmos, Extra Leker og BR for å få med seg slike ting før mange andre.
Antar at grunnen til at det ikke står på siden er at det gjelder ikke før Tilbudet er gyldig fra 29. til 31. januar. Jeg gikk på den før jeg oppfattet datoen
Mulig ett tilbud til de som abonnerer ?
Jeg var innom TRU i Ski i dag. Det var flere sett der til halv pris, og de jeg merket meg var
[set]60062[/set]
[setimg]60062[/setimg]
[set]42025[/set]
[setimg]42025[/setimg]
I tillegg finner man en rabattkupong i kassa som gir 20% på “utvalgte lego produkter - friends, technic, nexo knigths og city fra 18.1 til 1.3” - dette er trolig nye produkter, de som var frontet på flyeren var blant annet:
[set]60110[/set]
[setimg]60110[/setimg]
[set]70317[/set]
[setimg]70317[/setimg]
[set]41135[/set]
[setimg]41135[/setimg]
[set]42050[/set]
[setimg]42050[/setimg]
edit: bare nye sett, så ikke noe å hente på php-tags her, men altså:
Ny brannstasjon, stort nexo knights, nye friends sett og et par technic sett.