Gode tilbud!

Bra priser på

42055* [set]42055/set
http://www.lekekassen.no/lagersalg-nytt-lager/lego-technic-gravemaskin-med-skovlhjul-42055
og
[set]60047[/set] (40%)
lekekassen.no/lagersalg-nytt … sjon-60047

hos Lekekassen…

*([set] linken for 42055 virker ikke?)

Da ble det bestilt en stykk 42055 LegoBucket Wheel Excavator til en pris av
kr 1500,- på lekekassen.

bricklink.com/v2/catalog/cat … 375#T=S&O={}
:slight_smile:

-20% på valgfritt produkt hos extra-leker.no
Bruk kode POSTEN20 (gjelder kun nettbutikk)
Gjelder til og med tirsdag 15/11

outland.no/lego/lego-star-wars/slave-i-ucs

75060 Lego Star Wars Slave 1 UCS til 1499kr på Outland!

Da er det Kwik-E-Mart sin tur til å gå på billigsalg hos Outland:
outland.no/lego/lego-the-si … wik-e-mart

20 % på LEGO hos Toys R Us (både fysisk butikk og nettbutikk).
Gjelder kun lørdag 5.11

Gjelder dette hele landet? Fant ingenting om det på toysrus.no

Står ingenting om at det IKKE gjelder alle butikker i hele landet. Det stod i et nyhetsbrev jeg fikk i dag 11:30. De har Click & Collect så du kan bestille på nett og hente i butikk.

Ja de annonserte det på radio i dag.

Leker (har butikker i Arendal, Grimstad og Kristiansand) har 35% på all LEGO til og med lørdag (startet i går). Dessverre fører de ikke Exclusives, men ellers så har de bra utvalg. Masse varer i hyllene og påfyll underveis. Ingen kø eller stress i de to butikkene jeg har vært innom.

Takker for svarene folkens :slight_smile: Da blir det Click & Collect :slight_smile:

Gjelder sikkert etter midtnatt skal sjekke nett siden deres
etter midtnatt for å se om tilbudet kommer fram da.

Butikken i Sandvika, Bærum åpnet 9 og har fortsatt Brickbank og én god del andre spesialisett. Er ingen her, så ganske trivelig. Takker snøen og nye søndagsåpentider for det.

Lekekassen.no har sett 75913 LEGO Speed Champion F14 T & Scuderia Ferrari-vogntog til 50% rabatt i helgen.
Veil pris 999,- og nå til kr 497,-

TOYS"R"US åpner en ny, superkul butikk i Drammen, torsdag 10. november! Og du er invitert til åpningsfesten. Vi feirer den nye butikken vår med 25% rabatt*. Og gode tilbud på KAPTEIN SABELTANN Den Sorte Dame, som du får til bare kr 299,- normalpris kr 849,-. Vi ses på torsdag på Gulskogen Senter i Drammen.

Tilbudet gjelder ikke for spillkonsoller, nettbrett, gavekort og allerede nedsatte varer.

Ikke akkurat Lego, men noen bruker Raaco skap til å oppbevare i.
Jula selger de 2 variantene de har for 199 nå:
jula.no/search/?query=raaco

Hvis det var denne som dukket opp på facebook. Er man sikker på at denne er ekte ?
Jeg så en annonse med at ToysRus feiret at de var på Facebook. Klikket inn og fikk en kort liste og prøvde å se etter butikken i Vallensbæk.
Men ingen kom opp å TRUs sider. Manglet også ekthets beviset men ikke alle har det.

Noen gode tilbud hos ToysRUs i helgen:

http://www.toysrus.no/merker/lego/lego-tilbud?icid=_forside_LEGO

OBS! Noen av settene er opprinnelig priset høyere enn veiledende pris, så ikke stol blindt på prosentene.

Var innom på Forus på toysrus. Spurte om prisen på vulkansettet og berg og dalbane settet. Koffer det ikkje var lik pris? Kosta likt i utgangspunktet. Så fekk eg ner og dalbane settet til 675 kr. Følte eg gjorde eit godt kjøp. :smiley:

Gode gamle VW camper van til 25% hos Outland:
outland.no/display.aspx?prodid=119927

De fleste følger kanskje med på Outland sine sider nå siden de stadig kjører 25% på exclusives? Prisene er jo i utgangspunktet ganske ok på sett som ikke er utgåtte.