Snasent! Jeg har bare én, så må nok ta turen innom og sikre meg et par til ![]()
Påsketilbud fra Ekstra Leker ![]()
Bra pris på utgående politistasjon 60047 pluss et par andre tilbud
Triple VIP-poeng hos lego.com i ukene framover! Triple!
Det tilsvarer 15% rabatt på ALT, det…
“Offer is valid from 7 April until 23 April 2017 - 11:59 pm”
Ark har påsketilbud, 30 % på all Lego.
Nille gir bort [set]5004468[/set] om dagen.
Med eller uten kjøp?
COOP Obs gir deg en ved valgfri kjøp av City-sett
Jeg fikk uten kjøp, men hva som er Nilles politikk vet jeg ikke. Har ikke sett det annonsert og det er heller ikke nevnt i kundebladet.
Fikk 2 stykk da jeg var inne på nille gratis hjemme her på Evje der
jeg har påske ferie !.

![]()
Tja, usikker på hva Nilles policy på dette er ja, jeg fikk ikke - MED kjøp… Lå en bunke bak disken der, men mulig de ville ha de for seg selv? ![]()
Skulle innom Nille og handle uansett, så ble ikke bomtur. Men (altfor) høflig som jeg er spurte jeg jo heller ikke, da det virket som om boksene lå litt bak noen andre bokser…

![]()
Spurte på min lokale Nille og det var egentlig ment som en giveaway lørdag som var. Gikk tomhendt.
Gikk heim fra Coop med 40 av dem jeg! Måtte kjøpe 40 esker ![]()
Verdt
Fikk 2 stykk da jeg var inne på nille gratis hjemme her på Evje der
jeg har påske ferie !.
I Flekkefjord så måtte en kjøpe påskeegg for å få den figuren. Ble ikke noe kjøp.
Jeg har den fra CMF serien så ikke så stort savn.
Hva skulle de ha per stk?
Alnabru her i Oslo “visste” ikke om det gikk an å selge uten kjøp av City sett ![]()
Gikk heim fra Coop med 40 av dem jeg! Måtte kjøpe 40 esker
Verdt
Slutt å diskuter i denne tråden! ![]()
Da er tilbudene rundt “May the 4th” på LEGO.com avslørt! Dagstilbudene er -40% på følgende:
-
- April [setimg]75149[/setimg] LEGO Star Wars Resistance X-Wing (75149)
-
- April [setimg]75523[/setimg] LEGO Star Wars Buildable Figure Scarif Trooper (75523)
-
- Mai [setimg]75153[/setimg] LEGO Star Wars AT-ST (75153)
-
- Mai [setimg]75164[/setimg] LEGO Star Wars Rebel Trooper Battle Pack (75164)
-
- Mai [setimg]75173[/setimg] LEGO Star Wars Luke’s Landspeeder (75173)
-
- Mai [setimg]75105[/setimg] LEGO Star Wars Millenium Falke (75105) - sjølvaste MF på sjølvaste dagen
- Mai [setimg]75105[/setimg] LEGO Star Wars Millenium Falke (75105) - sjølvaste MF på sjølvaste dagen
-
- Mai [setimg]75120[/setimg] LEGO Star Wars Buildable Figure K-2SO (75120)
-
- Mai [setimg]75171[/setimg] LEGO Star Wars Battle on Scarif (75171)
(klippet fra https://www.promobricks.de/may-the-4th-diese-lego-star-wars-sets-sind-um-40-reduziert/31268)
I tillegg er det vel -10% på alle Star Wars sett hele perioden (unntatt den nye UCS Snowspeedeeren).
Og samme nettsted kan melde at rett etterpå (7.-31.mai) får vi den sagnomsuste R3-M2 astromech-droiden som promo ved SW-kjøp:
https://www.promobricks.de/lego-star-wars-r3-m2-40268-polybag-kommt-im-mai/31230
Adlibris er 10 år og gir 50 % på alt i dag med en kode, OG de har Lego. Se betingelser osv her adlibris.com/no/kampanje/jubileumstilbud
Outland har helgetilbud i nettbutikken: 20% på 15 utvalgte sett.
40% på all LEGO hos Coop OBS neste uke ifølge kundeavis. Litt usikker på om det gjelder hele landet, sjekk kundeavis for din butikk.