Snodig! BR på Oasen i Bergen hadde sommerhuset, så det sikret jeg meg i dag.
De er jo allerede ute noen steder, men i Norge? Forhandlerkatalogen sier august, nettbutikken sier lanseringsdato 30.07. For all del, rett meg om jeg tar feil her, men da blir jeg siiiint. (Ikke på deg.)
Du finner sommerhuset på BR i Torggata om det haster
Ja, Lego B2B sier 30.7 fordi de er midlertidig utsolgt
Vi har fått bekreftet levering av LOTR (og mange andre sett) over helgen, dette gjelder også mange butikker som enten har nyhetsabonnement (Får automatisk tilsendt nyheter) eller rakk å bestille før det ble utsolgt
De nye Creator settene fikk vi inn i slutten av forrige uke, både transportlastebil og sjøhuset
Mvh
Vegard
City-nyhetene er på plass hos Outland, Glassmagasinet og BR-Leker i Torggata. Ingen av butikkene hadde LOTR-sett da jeg var innom tidligere i dag.
Det forundrer meg forresten at Jabbas Palace-settet koster nesten 1500 kroner. Er ikke dette litt i overkant for et sett med 717 brikker? Ser det er ganske kostbart i andre land også. Noen som vet hva det skyldes?
Outland har forresten fått inn Market Street i sin spesialimport-glassmonter (priset til 14.990).
14.990 ??? HÆHÆHÆHÆ
Litt vel mye for det settet vil jeg nå si…

Det forundrer meg forresten at Jabbas Palace-settet koster nesten 1500 kroner. Er ikke dette litt i overkant for et sett med 717 brikker? Ser det er ganske kostbart i andre land også. Noen som vet hva det skyldes?
Veil pris i Lego prislisten er 1449,- så det er nok riktig priset. Prisen på lisenserte sett med mye spesialdeler har en tendens til å bli litt dyrere
Vi kommer nok til å legge oss godt under veiledende pris
Mvh
Vegard
Den koster 1299 på ekstra leker :=)
kommer monster fighters i juni…?
Gruvesettene, sykehuset og parkeringshuset mfl er tilgjengelig på S@H