Ønsker svært gjerne å kjøpe dobbeltkryss 7996.
Noen som har et slikt ?
send en epost til terje(a)lilje.org
Dette trodde jeg var noe man fremdeles fikk tak i på lekebutikker som selger LEGO?
Skal sjekke tilgjengelighet og pris neste gang jeg er innom en slik butikk, mener jeg har sett det ganske nylig…
Jeg har sett den for ikke lenge siden og det virker som den fortsatt er i produksjon.
Prisene på bricklink tyder vel på at den ikke er i produksjon lenger. (?) Mener også å huske at prisen på bricklink lå på ca NOK 350 for et år siden, så prisen er på vei opp.
Kanskje det er 7895 som er sett? http://shop.lego.com/en-NO/Switching-Tracks-7895
Har selv lett etter 7996, men de er altfor dyre på BL.
Ebay er tingen
7996 er nok for lengst gått ut av produksjon og som skrevet tidligere i denne tråd dyre. Jeg fikk tak i en del når de var i salg/på vei ut, men det er en stund siden. Har ikke sett dem i butikker på et par år tror jeg, men alt er vel mulig å finne hvis det ligger borgjemt i en eller annen butikk (men da skal man nok være veldig heldig).
Ja jøss:
http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170878751805 Galskap…
De burde i grunnen redesigne den med individuelle sporveksler og gjerne lage et kryss også.
En dreieskive er heller ikke å forakte
det var det jeg tenkte på
Hei
7996 er borte fra LEGO’s b2b shop så er ikke tilgjengelig gjennom de “vanlige” kanalene, kanskje de som importerer selv kan ha?
7895 er tilgjengelig fra LEGO og burde finnes i butikker som fører Lego City Tog (vi har dessverre ikke denne serien)
-M-
Kjøpte ett i går(!) på Yes! på Otta, betalte 200 for det. Er nok ute av produksjon (har designet til de gamle togene på baksiden) da denne esken har stått i butikken lenge. Er litt usikker på om de har flere, mulig at de har det, men sjekka ikke.
Kjøp resten hvis de har og jeg vil betale deg for utlegget og porto
Morten
morten@brikkelauget.no
Sorry, de var utsolgt Men de snakka om at de skal få inn igjen, litt komisk, da settet er utgått, men kan jo sjekke neste gang jeg er inne der
Vet at samme settet stod det en 3-4 av i oppdal i juni og, men de er (så vidt jeg vet) borte nå:( Der har de og et pensesett i 9V-serien, sikkert noe noen har byttet det inn…
Jeg ramlet over 2 sånne sett på lekebutikken i Lillesand i fjor sommer. Trodde virkelig ikke mine egne øyne da jeg så det i hylla. Dama i butikken kunne fortelle at det var noe rask hun hadde funnet på lageret og var strålene fornøyd med å selge de til meg for kr 99 pr stk. Jeg tror jeg var enda mer fornøyd for å si det sånn. Føles faktisk som ett av mine bedre legokjøp noen sinne. De lå til 350 på Bricklink i fjor sommer.
Var jeg som var gjest som har svart her tidligere. Snakket med broren min, og han sa at de hadde 3-4 igjen av dette krysset på Yes! på Otta. Skal muligens dit lørdag, kan sjekke da.
Edit, sjekka i dag, de var utsolgt Menmen, har da et fra før…