I forbindelse med vinterferien ønsker forlaget Cappelen Damm å gjennomføre ulike aktiviteter for barn, og lørdag 27 februar inviterer de alle barn til byggedag hos de i Oslo. Det vil bli noen store bord med masse brikker og klosser, og så legger vi opp til ulike konkurranser hvor barna skal bygge forskjellige ting.
I den forbindelse er vi i Brikkelauget spurt om vi har noen medlemmer som kunne tenke seg å stille opp og hjelpe til denne dagen. Oppgaven vår blir å hjelpe barna med ulike byggeoppgaver/teknikker og kanskje bygge noe selv basert på de klossene/brikkene som er tilgjengelig. Lego vil stille med klosser etc slik de pleier å gjøre på ulike arrangementer. Så langt er vi ikke bedt om å ha med oss noe å stille ut, men det kan komme endringer etter hvert.
Jeg ønsker derfor kontakt med medlemmer som kan tenke seg å stille opp denne dagen i Oslo, og være med å hjelpe disse barna med ulike byggeoppgaver.
Send meg en PM hvis du er interessert og så kommer jeg tilbake med flere detaljer etter hvert.
Heisann og nei - dette er noe som kommer rett fra Lego.
Vår oppgave denne gangen er å bygge ting sammen med barna, vise de ulike byggemåter og ha det moro.
Som det vises i annonsen er den første delen (fra kl 1100- 1300) beregnet på de aller minste (5-8 år), mens de litt eldre kommer kl 1300 - 1600.
Hvis dere har mulighet til å møte kl 1030, kan vi ta en brief i forkant og planlegge litt detaljer.
Antrekk: Trøye/ T skjorte fra Brikkelauget.
Følgende har pt bekreftet at de kan være med:
Herman
Sjanten
Freddie
MrFuture
Sjantine
Tosca
Jacobright
Icong