Lego.com vs Posten; 1-0

Da ser det ut som Ninjago er på vei. Viste seg at pakka hadde sannsynligvis blitt liggende ved en glipp, klar til utsending bare ikke kommet seg videre i prosessen.

Flere som venter på LEGO fra S@H? Bestilte Dr. Who settet 1. desember, fikk beskjed om at det var sendt 3. desember men står fremdeles bare “Ingen sending mottatt” hos Posten. Sendt en melding til kundeservice, krysser fingrene for at pakken kommer før jul.

Samme her, samme sett. Står som completed på S@H, sendt i følge der 4. des. Ikke fått noe svar fra kundeservice enda selv.

Har en pakke med samme status. Som ikke har kommet videre ennå pr i dag.
Fikk besjed om at den var sendt før jeg reiste til London.

Jeg var på telefonen med Lego Kundeservice forrige uke angående en annen ting. Spurte også raskt om Doctor Who, og han sa at settet skulle sendes ut den 11. Des., i alle fall til de som hadde bestilt det tidlig. Jeg kjøpte mitt den 3., og det var visst innenfor :slight_smile:

Jeg venter 2 power function converter kabler. Doctor Who ble bestilt i går kveld.
Håpet på noen tilbud i forbindelse med Brick 2015 men samme som butikk pris og dyerer der enn i Norge S@H

Snodig, jeg har også en pakke sendt 4/12 og står som bare melding mottatt på posten.
En annen pakke i samme ordre ble sendt 8/12 og hentet på posten 11/12…
Begge fra S@H og samme sted.

Merkelig dette. Jeg har akkurat samme problemet som duden. Posten venter fortsatt på melding om pakker som i følge Lego ble sendt 4/12, men et sett jeg bestilte noen dager senere ble sendt 8/12 og hentet av meg på postkontoret fredag 11/12

Jeg sendte en melding til Lego kundeservice på fredag og etterlyste det som ble sendt 4/12, men har ikke fått noen respons ennå.

Opplevde det samme med en ordre som ble bestilt 10/11, den ble “borte”, mens en jeg bestilte 26/11 kom fram etter 2 dager.
Pratet med kundeservice, og da var det et parti som var blitt stoppet i norsk toll. Ordren kom til slutt fram 7/12.

Masse Doctor Who hos Westfield, London! Men med et av de allerede på vei i posten og en ikke helt grei kurs ble det bare litt PaB på meg :slight_smile:

Westfield Shepperds Bush hadde mange inne. Med dagens kurs på rundt 13,3 så betaler man ca 665 for disse med butikk pris på 49,99 pund.
På S@H så går den for 599,- her hjemme.

Fikk beskjed fra kundeservice nå om at det var en forsendelse som stod fast i tollen. Denne skulle bli frigitt innen 48 timer, så da kommer det vel frem før jul.

Da ser det ut til at i hvert fall min pakke har løsnet og er på vei til postkontoret.
Regner med at den lå i samme sending som andre her som hadde problemer.

Samme her. Det er nok den samme forsendelsen som min, som satt fast i tollen over tid. Bra at det endelig skjer noe, så da kommer nok disse pakkene frem i tid til jul :slight_smile: