Lego Hobbit 79003 [solgt]

bricklink.com/catalogItem.asp?S=79003-1

Jeg vant dette på PKH 2013, men har ingen interesse for det, og heller ingen barn eller onkelbarn å gi det bort til. Er det noen andre her som kunne tenkt seg dette? Uåpnet (bortsett fra at jeg bladd i byggebeskrivelsen).

Jeg kan ta det mot hvis jeg får det helt gratis av deg. Jeg betaler ikke noe. Jeg kan betale porton.

kan bytte det mot delene du fikk av meg til containeren din :wink: hehe

Hvilke pris tenkte du for dette settet?

Jeg ser de går på Bricklink for rett under 400. Nypris er visst rett under 800. På mitt sett er pappeska åpnet forsiktig i den ene enden, og alle posene inne i er usprettet. Så hvis noen byr f.eks 350 …

Jeg tar det gjerne for 350 kroner.
Kan komme innom på Vitensenteret i halv ett-ett tiden i morgen om det passer?

Hmm, så ikke denne før nå. :confused: Dugnad i borettslaget i går … og har eska hjemme.

Ja, jeg antok at du ikke hadde sett den. Men jeg kan komme innom en annen dag også

Jeg er ikke på Vitensenteret før på mandag (fri på fredag), men har forsåvidt tenkt meg en tur til sentrum på fredag, for se på noe annet.

Sendte deg en PM for noen dager siden, vet ikke om du har sett den?

Sendte deg en PM 2013-05-07 11:56:47

Men kan godt forstå det om du heller vil selge lokalt (Og ikke trenge å sende til Oslo) :slight_smile:

Hei, jeg har vært litt opptatt med andre ting. Unnskyld!

Jeg skal huske å ta med settet på Vitensenteret i morgen fredag, så kan kavring få kjøpt det slik vi avtalte.

Nå er settet på Vitensenteret … :sunglasses: