Var i helgen innom den lokale rema 1000 og fant lego (kjøp 3 betal for 2)
Ikke det største utvalget, men noen atlantis, city, technic og star wars battle packs.
Får inntrykk av at man kan finne det aller meste av lego rabattert hvis man leter litt
Var i helgen innom den lokale rema 1000 og fant lego (kjøp 3 betal for 2)
Ikke det største utvalget, men noen atlantis, city, technic og star wars battle packs.
Får inntrykk av at man kan finne det aller meste av lego rabattert hvis man leter litt
Og som blir nevnt flere ganger… Hvor i landet er vi?
Sikkert hele landet, var en tur i Nordreisa (ca 3.5t kjøring nordover fra Tromsø) og måtte bare kjøpe meg litt mat mens jeg var på jobb der og såg dette tilbudet der på en Rema1000 butikk jeg kjørte forbi. Men utvalget var så dårlig at jeg lot være. Var en del Duplo og Star Wars sett igjen der…
Kom i går tilbake til Tromsø og var innom min lokale Rema 1000 butikk og de hadde tilbud på City adventskalenderen til 99kr stk. Men de hadde omtrent ingen ting igjen av den andre LEGO’en. Kunne ikke huske om de hadde noe “ta 3 betal for 2” tilbud der, men der var det uansett helt uinteressant da de var omtrent tom for LEGO der…
Kan bekrefte at Rema 1000 kvaløysletta også har “ta 3 betal for 2”-tilbudet. Stod et skilt på døra deres for 2-3 uker siden.
Fruen rapporterte om det samme fra en Rema butikk i Trondheim for et par uker siden, husker ikke hvilken men var en av de “større”. Rema 1000 Stormarked, er det det de kalles?