LEGO selges

hei!

Jeg har komt til det stadiet i livet der legoen ikke er intreserende for meg. jeg har hatt stor glede med å leke med den. men etter 11år så er jeg nesten gått lei lego. jeg har masse rart fra opp igjennom tidene. en del plater. og ca 9-10kg med lego tror jeg. har samlet opp 8,7kg i en pose nå. er en del minifigs. og litt technic og bionichle oppi der og. men hovedsaklig vanlig lego. hva er en fornuftig pris for dette?

Kan evt byttes i modelljernbane.

Legoen er i Bergen.

Mvh Stian J

Hvis du har en oversikt over hvilke sett Legoen består av, vil dette være med på å gi et bilde av hva du selger.
Hvis du vil tjene mest mulig på dette og har tid, så anbefaler jeg at du bygger opp de settene som er komplette og selger de separat. Har du tegninger vil det være med på å heve verdien. Kvaliteten på legoen vil også ha noe å si (ren og pen eller slitt og skitten) QXL eller Finn vil være ok plasser å selge på.
Hvis du derimot skal selge alt samlet som løse klosser, ligger kiloprisen på brukt lego på alt fra 100 kr og oppover på Finn. Mulig at du kan få noe mer på QXL.
Lykke til!

Jeg har ikke oversikten over hva jeg har egentlig. er litt orient expedisjon. litt starwars. litt harrypotter og city osv. har ikke bruksanvisningene til så mye. har litt i en ringperm. men den vet jeg ikke hvor er :blush:

Det Andy16806 nevner pluss bilder :wink: gjerne litt bedre bilder av hauger enn at man ser en liten haug med lego i midten også masse gulv/teppe rundt.

Bilder sier mer enn 1000 ord vet du :wink:

Will do! skal bare rydde opp i den først :wink:

Hei ser du bytter i modelljernbane.

Har et Marklin mini Club sett, tog med et par vogner og trafo dette er toget du kan bygge hele banen inn i en stresskoffert. Kan kanskje være villig til å bytte med deg. Alt i strøken stand. send mail til meg på erik@photosession.no om det er interessant.

Da har jeg sendt deg en mail :slight_smile:

Noen flere som er intresert? ble stille her. kom med bud! vil gjerne ha det vekk! :wink:

Det hadde som sagt vært fint med et bilde av “det”
Mvh Bård

Hei!

Jeg har helt glemt denne tråden bort da jeg skal legge nytt gulv på rommet… Skal se om jeg får tatt noen bilder av legoen i morgen :wink:

Har da fått tatt litt bilder av det, :wink: det er viser 95% av det og det er en del kilo her.
Beklager at det har tatt så lang tid! samt om tråden har virket useriøs!

byggeplater med små skjønnhetsfeil.

Resten av platene.

Litt av legoen. mye blandet.

Resten av legoen.

Mesteparten samlet.

Edit: jeg har litt til, skal se når jeg får lakt det ut her! er syk akkurat nå så det gjøres når jeg orker.

Ingen?

Har tidligere sendt deg en PM

1200,- + porto. jeg vil tro dette er langt under markedspris? må bort! :confused:

1000,- eller bud!? kan ikke ha dette liggende stort lenger.

Er det ingen som trenger det? har ikke plass til det lenger! BUD?

Ingen intereserte her inne? Legg det på Finn.no eller gi det bort til en barnehage eller lignende.

Jeg vil tro at litt av grunnen for at folk ikke er interesserte (eller, minst én person var visst interessert) er at man nesten ikke ser hva man får for pengene, noe som for brukt LEGO er en viktig ting. Hadde du tatt deg tid til å ta flere, bedre, og detaljerte bilder av innholdet, så ville interessen vært større.

Jeg er interesert :slight_smile: har sendt deg PM