Lego tog bane satt opp i stua mi

Har valgt å sette opp en del av mitt lego tog opp på stue gulvet i går,har lagt opp 2 ovaler adskilt med papir mellom skinne skjøtene så jeg kan kjøre 2 tog med 2 kontrollere.
På den indre ovalen kjører jeg togsett 4512 og på den ytre ovalen kjører jeg togsett 4563.
Jeg har også satt inn lys i front på lokomotiv som følgte med togsett 4563.

brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=497357
:smiley: :smiley:

Kul layout! :slight_smile: Er alltid morsomt å se nye layout-oppsett. Det fine her synes jeg er at du på relativt liten plass får to lange runder uten alt for mye sikk-sakk-kjøring, samt bra med oppstillingsplass i midten!

Fine baner og fine bilder, artig å se hvordan andre gjør det med sine togsett.
Tog og Lego er win win win.

Sitter her og setter i sammen [set]10219[/set] og har bestilt en ekstra togmotor som kom i posten i går [part]590[/part] skal sette den inn i 10219 for å hvordan det blir,det står beskrevet i brick journal nr 15 hvordan en gjør det.Venter også på togsett [set]4565[/set] som selger har merket som gave.
Lar tog banen bli oppe til over helgen til jeg har testet ut sett 10219 og 4565.
Skal legge ut flere bilder når 10219 og 4565 er bygd opp.
:smiley:

Nå har jeg satt i sammen [set]10219[/set] og sett [set]4565[/set] og har prøvekjørt de på lego tog banen jeg har satt opp på gulvet mitt har valgt å sette inn en 9 volts motor i maersk settet synnes det er betre enn RC styrt tog.

brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=497357
:smiley: :smiley:

Kreativ layout det der, ingen grunn til å fjerne den :smiley: