Legonyheter 2015

[youtube]CAPHrQwDwSI[/youtube]

Er også en av de her som har interesse for spilling.
Det første jeg så av denne så trodde jeg det kun skulle være en WiiU greie. Men etter å ha sett reklame klippet fant jeg ut at den kommer til de flesre konsoller.
Ser jo artig ut. Spesielt det at de har med tilbake til fremtiden.

Nye pariserhjulet… Trodde det ble en smule mer fancy enn dette, men man kan alltids modde :slight_smile:

Original Trilogy fans will go crazy! LEGO will be making an exclusive UCS Hoth Echo Base set this October 2015!! Details on this set are scarce, but at least we know it’s coming and we can prepare out wallets
[youtube]BjM50vyDYjk[/youtube]

Jeg ser bare en potensiell GBC i den der :stuck_out_tongue:

jeg er det. siste spillet jeg spillet er re1 da, er enig med deg om den videoen då, la lego sett være lego sett å tv spill være tv spill da, men blir legoen gratis sier jeg ikke nei takk da :mrgreen:

Den er SVÆR :open_mouth:

[youtube]Nch-znk6DNw[/youtube]

En sånn VIL jeg ha - med motor! - like mye som Detective office og Simpson-bygningene.

Noen som vet når City sommersettene kommer ut?

Jeg tror city sommersettene kommer ut uke 22 eller lit før.

Ingen har nevnt de nye Technic settene som kommer ut senere i år?

[set=42040]42040: Fire Plane[/set]

[set=42042]42042: Crawler Crane[/set]

4 PF funksjoner hvorunder kjøring av beltene

Og sist men ikke minst: [set=42043]42043: Mercedes Benz Arocs 3245[/set]

Demping på alle akslinger, 4 PF funksjoner og 4 pneumatic funksjoner, samt nye pneumatic sylindre som er lengre og visstnok har jevnere bevegelse en de gamle.
Det gjettes at prisen blir rundt 230$

De to siste der så interessante ut, får se hva lommeboken tillater når den tid kommer, samler jo enda opp penger til apu

Nyt tog

noen som vet når dette toget kommer her i butikkene?

Da var de nye city settene tilgjengelige i S@H, inkludert det nye toget og undervannstemaet.

Bilder av Ideas #10 The Big Bang Theory er sluppet:

https://ideas.lego.com/blogs/blog

Er jeg alene om å synes at de nye Lego settene er veldig overpriset? Bortsett fra den bittelille spaceshuttlen og de starter settene så koster jo alle nye sett 500kr+ Ser det samme går igjen innenfor star wars også. Jeg er pleier å kjøpe de kjente flyene fra episode 1-6, men å måtte betale 699 for en naboo starfighter som inneholder 442 brikker blir vel i overkant!

LEGO blir ihvertfall ikke billigere fra år til år… Synes også de er blitt litt gjerrige på minifigurer i de fleste lisensierte settene, Naboo Starfighter settet er vel et av de få unntakene. 5-6 figurer i sett som koster en tusenlapp eller mer er litt lite synes jeg.

Med unntak av exclusives og de få gangene jeg må kjøpe “vanlige” sett direkte fra S@H fordi de har noen interessante polybags eller lignende så kjøper jeg veldig sjelden sett med mindre enn 25% rabatt. Da blir det litt mer levelige priser.

Jeg hadde tenkt å kjøpe Imperial Shuttle, men til 999,- blir det for dyrt… Det er ikke et så stort sett, trodde dette kom til å være mer et 600-800 kr sett, men 1000? Det vlir for gale føler jeg…

Tror jeg kommer til å kjøpe Big Bang-settet da, men må vente å se pris der å…

Du finner den til 775,- hos Lekekassen.no (ikke på lager nå, men den kommer helt sikkert inn igjen):

http://www.lekekassen.no/nyheter-fra-lego-juni-2015/lego-star-wars-imperial-shuttle-tydirium-75094