I bunn og grunn er det Lego som vil ha en bit av den suksessen Acivision har hatt med Skylanders.
Det er et spill med en ‘portal’ som man setter figurene på for å aktivere dem i spillet. globaltoynews.com/2015/04/fr … sions.html
Skylanders er jo hacket for lenge siden og jeg er spent på hva Lego har gjort for å hindre dette.
Et kjapt google-søk på f.eks “Star Wars The Force Awakens lego” gir oss nå både bilder og potensielle priser et par uker før tiden, alt takket være en sveitsisk nettbutikk som tabbet seg ut. Vær oppmerksom på at noen av bildene kanskje kan oppfattes som spoilers ift filmen.
Er et par fine remakes av OT sett å se, pene minifigurer ellers svært mye grått og høye priser som vanlig.
Jeg fant minifig på BR. Jeg klarte å få tak i 12 forskjellige blant de som var igjen - så feiltolket jeg den siste når jeg klemte på posene Så nå har jeg to av bigfoot. Den minst brukbare. Aargh!
Testet mine føle kunskaper for første gang på en pose før jeg åpnet den ene jeg hadde kjøpt. Fikk rett. Plante monsteret.
Men hvis du ønsker å bli kvitt bigfoot så kan jeg godt kjøpe den av deg ?
Kan det være at denne serien ikke blir bredt distribuert her til lands? Går selv og venter på disse og Scooby Doo i en butikk nær meg. Noen som har sett eller vet om Scooby Doo vil bli å finne i butikken?
Det virker ikke som om noen butikker (kjeder) tar inn SD… jeg har sjekket med dem alle og ingen “finner dem i systemet”. Men du kan jo bestille direkte fra S@H?