Legonyheter 2015

I bunn og grunn er det Lego som vil ha en bit av den suksessen Acivision har hatt med Skylanders.
Det er et spill med en ‘portal’ som man setter figurene på for å aktivere dem i spillet.
globaltoynews.com/2015/04/fr … sions.html

Skylanders er jo hacket for lenge siden og jeg er spent på hva Lego har gjort for å hindre dette.

Et kjapt google-søk på f.eks “Star Wars The Force Awakens lego” gir oss nå både bilder og potensielle priser et par uker før tiden, alt takket være en sveitsisk nettbutikk som tabbet seg ut. Vær oppmerksom på at noen av bildene kanskje kan oppfattes som spoilers ift filmen.

Er et par fine remakes av OT sett å se, pene minifigurer ellers svært mye grått og høye priser som vanlig.

Og da kan VIP forhåndsbestille [set=70751]Temple of Airjitzu[/set].
Dyrt men…

21024 Louvre-museet er nå til salgs på LEGO Shop.

[size=85](kilde: Brickpicker.com)[/size]

Synes personlig at 649,- var en noe stiv pris for denne modellen, men men…

Kilde: LEGO Norges Facebook-side

Hvis man følger Lego på Instagram, så er det lagt ut flere nye Star Wars-sett i forbindelse med den nye filmen i dag! :smiley:

De har også kommet til salgs på S@H. Men synes Lego begynner å ta for mye for plastikken sin nå :frowning:

Alle de nye SW settene er tilgjengelig i en av mine fysiske TrUbutikker (sikkert begge) her i Bergen samt på toysrus.no

Hvor blir det av serie 14 av minifigurene? Noen som har observert disse i butikk ennå?

De hadde de på TRU Alnabru i går. Det er eneste stedet jeg har sett de så langt.

Jeg tok med meg en pose fra Outland i Oslo i går.

Har ikke sett de i Bergen foreløpig. Har vært på diverse butikker, men det er stort sett bare Simpsons og kanskje noen gamle serier her og der.

Jeg fant minifig på BR. Jeg klarte å få tak i 12 forskjellige blant de som var igjen - så feiltolket jeg den siste når jeg klemte på posene :frowning: Så nå har jeg to av bigfoot. Den minst brukbare. Aargh!

Satser på å få tak i de siste 4 der etterhvert.

Testet mine føle kunskaper for første gang på en pose før jeg åpnet den ene jeg hadde kjøpt. Fikk rett. Plante monsteret.
Men hvis du ønsker å bli kvitt bigfoot så kan jeg godt kjøpe den av deg ?

Kan det være at denne serien ikke blir bredt distribuert her til lands? Går selv og venter på disse og Scooby Doo i en butikk nær meg. Noen som har sett eller vet om Scooby Doo vil bli å finne i butikken?

Det virker ikke som om noen butikker (kjeder) tar inn SD… jeg har sjekket med dem alle og ingen “finner dem i systemet”. Men du kan jo bestille direkte fra S@H?

Det kommer jeg nok snart til å gjøre også. Håpet å få brukt et par gavekort på akkurat det serru :wink:

Jeg tror jeg så S14 på TRU Åsane på tirsdag

Ser ut som de begynner så smått å dukke opp i butikkene nå. Det var på tide :slight_smile:

Noen som vet om denne finnes i Norge?

Dr Who allerede “Out of stock”…Det gikk fort!