Min siste bestilling fra Lego.com ble gjort på fredag, sendt på tirsdag og ankom Oslo i dag klokken 10. Nå er den allerede på Rolvsøy og mest sannsynlig på mitt postkontor i løpet av ettermiddagen. Veldig fornøyd med leveringstid!
Mine pakker kom også til Oslo i dag, så da er de forhåpentligvis fremme i morgen, bestilte også på fredag/sendt på tirsdag.
Ikke så verst, men etter å ha vært bortskjemt med levering på døra dagen etter bestilling så er det jo sakte.
Min siste Lego bestilling ble besilt 31.07, sendt fra Lego 01.08 men er fortsatt ikke kommet
Det står kun Shipment Tendered trackingen… Skulle tro den har blitt sendt med sykkelbud fra Danmark…
Ved tidligere bestillinger har pakken kommet nesten før jeg har fått registrert bestilling, men tydeligvis ikke denne gangen…
Min kom frem halv tre i dag. Tirsdags morgen skiftet status til shipped på Lego.com
Jippi. I dag kom Mini’n fra Lego… Tok bare 1 uke, men veldig hyggelig at den kom på en fredag
Exo- suit ordren ser ut til å ha tatt de vanlige antall dager. 05-07.08 antagelig en dag ekstra for å havne på posten. Da jeg var bortreist.