Ny katalog snart?

Noen som vet sånn ca når den kommer? Gleder meg til nytt lego halvår. Bra start 2009. Hva ønsker folk seg her?

Jeg vet ikke når den kommer, regner med rundt august. Hva jeg ønsker meg er vel å se de nye settene i butikkene, og kunne se dem i virkeligheten og ikke bare i katalog og på nett. :slight_smile:

Jeg vet ikke helt når katalogen kommer, men tydeligvis har et par av de nye Star Wars settene blitt sett i en Toys R Us butikk her i Norge! :open_mouth:
Link til bilde: Link.

CastleLord

I dag var jeg på toysrus Sandvika og der var det endel nye sett. Jeg kjøpte 8402 Rød sportsbil og 7639 Camping bil. Så også endel andre City, Star Wars og Agents.

:open_mouth: MILDE HELLIGE POTET I FISKESAUS :open_mouth:

Pappa var i Oslo i går, PÅ TOYSRUS(på Alnabru)!!! :cry:
Jeg tror-r … je-e-g-g … be-besvi … vi … m … eee …

Takk for tipset…
Var innom Toysrus på Alnabru og fikk med 8402 Rød sportsbil, 7639 Camping bil og 7638 TowTruck. De hadde også 7642 Garage og 7686 Helicopter Transporter i hyllene der…

…og noen andre nyheter.

WHAT THE … :open_mouth:

Jeg var innom Brio og Amfi på Verdal i dag og de hadde nesten alle de nye settene. manglet alle de nye castle settene :frowning: og noen av Space Police 3 settene ellers så hadde de alle.

Markus.

Star Wars settene også!!! :open_mouth: Her på Lillehammer er det bare de første nyhetene … :confused:

Tiden har jammen gått fort :unamused: Var det 12. januar i går? :wink:

Jeg var innom Extra Leker og BR-leker i dag og ingen av dem hadde fått noen nye sett inn.
Ser ut til at det er KUN Brio som har fått ett par nye sett inn til nå.

Men jeg såg noe skjeldent på Extra Leker: sett nr 10178 til 1399,-.
Tror dette er ett slikt sett som normalt sett er forbeholdt Shop@home. Er ikke første gangen jeg ser denne type sett til salgs på Extra Leker, og det er jo bra. Men dette er ikke noe sett som jeg vil ha, selv om det er motorisert, men jeg er ikke veldig Star Wars fan. Joda jeg har 10030 ISD og ett par andre SW sett…

Ja de hadde det (bunker?) settet og den nye star destroyeren egentlig heter den typen skip Venator class StarFighter, men jeg liker star destroyer bedre. De hadde et sett jeg kunne ha tenkt meg og det var den nye bobilen.

Markus.

FONIX skrev:
Men jeg såg noe skjeldent på Extra Leker: sett nr 10178 til 1399,-.
Tror dette er ett slikt sett som normalt sett er forbeholdt Shop@home. Er ikke første gangen jeg ser denne type sett til salgs på Extra Leker, og det er jo bra. Men dette er ikke noe sett som jeg vil ha, selv om det er motorisert, men jeg er ikke veldig Star Wars fan. Joda jeg har 10030 ISD og ett par andre SW sett…

:open_mouth: Tuller du?!?!

CastleLord skrev:
Ja de hadde det (bunker?) settet og den nye star destroyeren egentlig heter den typen skip Venator class StarFighter, men jeg liker star destroyer bedre.

Venatoren til LEGO er håpløs. Akkuratt som 6211. Men Palpatine er kul :wink:

Nope! Og har bilde for å bevise det. Lurte nemlig litt selv og måtte ta bilde sånn at jeg kunne sjekke pris og settnummeret når jeg kom hjem.
Den står definitivt ikke i katalogen for 2009. Og som vanlig så er betjeningen bak disken helt uvitende om settet. De har bare “bestilt alt som er på lista” som vanlig :slight_smile:

Lurer jo på hvordan denne prisen står seg mot andre sett også… Noen som vet? Tenker da på de nye settene i SW-serien, altså pris vs antall deler.

Vell på Brio’n på Verdal kostet Endor bunkeren hele 1500Kr! :open_mouth:
Ellers så kostet Venatoren 1000Kr.
Men den nye camping bilen kostet bare 200Kr og den var på ca 155 deler. Så der synes jeg at prisen var grei. Men som jeg sa tidligere jeg kjøpte ingen av settene jeg bare så på prisen.

Markus.

Den er ute nå. Fikk et eks med veil priser i fra ekstra leker. Lykke til alle sammen.

Kosta bare 999 sist jeg så den :open_mouth:

Har en katalog fra 2009, men ingen av de nye sommersettene er i den :confused:

Hmm … jeg tror prisene er byttet om … :confused:

Hmm (igjen) … må nok en tur på leketøysbutikkene …

Hmm … jeg tror prisene er byttet om … :confused:

Hmm (igjen) … må nok en tur på leketøysbutikkene …

Ja oops min feil :blush: …Det var Venatoren som kostet 1500Kr.

markus.

Jeg har fått en ny venn; (den nye) 2009-katalogen … :smiley:

Har katalogen kommet?