Nye Minifigures i 2010

Da har figurene begynt å bli lansert i uliike deler av europa, visstnok, og rykter sier at lanseringsdatoen for disse er 1. mai. Undertegnede har vært heldig og fått tak i et par av figurene, mer bestemt Cheerleader’n og Tribal Hunter’n, på ett event som nylig fant plass i Billund. Kvaliteten er IMO høy, på disse figurene.

For de som skulle lure på om det lar seg gjøre å skille ut de ulike posene ut i fra hva de inneholder, så kan det fortelles at det er en sekundær strekkode bak på posene, som varierer ut i fra hvilken figur som er i posen. En oversikt over disse kan finnes her. (Takk, Brickset!)

Da kommer de vel hit straks også selv om det står juni. Vet noen norsk pris på dette? Kan de bestilles på shop@home ?
Kommer alle butikker til føre disse? Gleder meg masse.

Da har jeg testet ut 17 forskjellige programmer på min iPhone og progammet i-nigma Code Reader klarte å lese av koden og kommmer opp med produktnavnet. Så da kan man bare flippe opp telefonen og scanne strekkoden og vips har man hva posen inneholder :smiley: :smiley:
PS! Programmet er gratis!

ikke alle har iphone :frowning:

Noen sett noe til Prince of persia sett i noen butikk ennå ? Man kan kjøpe dem på shop@home

Maffi her er en list over alle telefoner i-nigma Reader støtter,
Have fun!

Virker som bare a’ det!

Mon tro hva de i butikken vil si til at jeg ‘at bilde’ av hver pakke sånn…

Har den forresten dukket opp i butikkene enda?

Heh, i-nigma virker for alle mobiler på planeten jo! Med unntak av min, selvsagt :stuck_out_tongue: Har en Nokia N900 med maemo, ikke så mange apps som er portet til den plattformen ennå gitt… Jeg får vel nøye meg med en utskrift av strekkodene… Eventuelt hente opp den gamle mobilen min som faktisk står på lista til i-nigma. Forøvrig ikke sett figurene i noen butikker i Oslo ennå.

Jeg var innom ToysRus Forus, Extra leker Forus og BR-leker Forus i går og ingen av dem hadde satt dem frem enda.

<---- Her er indianeren Dorthe =) Da høres det ut som jeg er en av 8 i norge som har en av de nye minifigurene =P

flere bilder kan finnes på http://www.finndanskene.no

PS: ingen ute i butikkene i drammensområdet enda =(

Hm, hvor fikk du 8-tallet fra? Det er sikkert flere, som bare ikke synes det er så viktig å si ifra (kjenner minst to :wink:)

visste bare om 8 pga konkurransen som gikk ukene før Legoland åpnet :wink:

Dem er jo ikke offisielle her i norge enda.

ToysRUs og BR leker har ingen informasjon mot dette settet (8683) i det hele tatt.
Sjekket med ToysRUs og de har informasjon om de eksklusive settene som kommer til sensommeren / høsten, så det er ikke et godt tegn at det er ingen spor av disse minifigurene.

Nei, det hørtes ikke veldig lovende ut. Og jeg som har gledet meg til å slå kloa i disse… Blir de tilgjengelige på S@H da tro?

Ifølge brio på Strandtorget, kommer dem i juni. Dem har bestilt et svært lass … :wink:

Da er det bare å gjøre klar gjesterommet ditt Jarle… mistenker at du vil få besøk fra hele landet i juni. :laughing:

ellers ligger dem ute på eBay :wink: var en amerikaner som solgte alle 16 for ca 700 kroner.

Åh… det var da “litt” drøyt.

700 kr for 16 minifigurer høres dyrt ut når en selger på bricklink selger alle 16 for $68.99+$7 porto til norge.
Fra den selgeren på bricklink koster minifigurerene kr 488,38(paypal $ kurs i dag)+222 kr til toll/mva.
Samlet pris er kr 710,38 ink toll/mva dette blir kr 44,40 kr per minifigur.
:slight_smile:

japp det gjør han =p men det blir mer sånn 100$ pluss toll/moms og shipping =p

Folk må virkelig være utålmodig etter å slå kloa i disse hvis de gidder å bruke så mye penger på dem før de i det hele tatt er blitt tilgjengelige overalt…