Det er fælt å ikke få det man har ventet på … jeg kjøpte et sett av en bruker her som kaller seg Retrosondre for 1 og et halvt år siden, og jeg venter forsatt … Får håpe pakken din kommer snart
Hehe, den tror jeg du må anse som tapt Håper ikke du har forhåndsbetalt? Skulle gjerne hatt litt ordentlig sporingsinfo da, da er det jo nesten morsomt med feilsendte pakker Satt og fulgte med på sporingen til en pakke Komplett.no klarte å feilsende om Bergen en gang, fikk meg en god latter da gitt (liiiitt omvei å sende en pakke fra Sandefjord via Bergen til Oslo…). Men nå irriterer jeg meg bare over manglende informasjon om hvor pakken er hen i universet…
Fikk akkurat samme beskjed ang. noe jeg bestillte 10. okt. Fikk e-post i dag om at det på nytt er sendt fra Danmark, og er her om noen dager. Skal vi gå til felles angrep, og kreve oppreisning…?
Må være en hel container som er feilsendt da kanskje. Jeg har også fått mail nå om at det er på nytt sendt fra Danmark (mon tro hvor mange ganger det er sendt fra Danmark? ). Men de har jo ikke vært annet enn hyggelige på mail da, så blir kanskje litt feil å komme løpende med fakler og høygafler?
Jeg bestilte ting fra S@H den 11.10.2010 med ekspress og hadde varene bare noen dager senere. Så jeg var kansje heldig da?
Og mener det var noen som nevnte at man fikk noen toll-avgifter når man bestilte ekspress? Jeg har iallefall ikke måtte betale noe ekstra enn ekspress-frakten. Spurte han DHL-mannen som leverte pakken om det tilkom noe ekstra å betale som toll og slikt. Han bladde litt i papirene sine å sa at “nei, alt er betalt for på forhånd”.
Jeg har opplevd to ganger å få et krav for moms (og avgifter) fra DHL i etterkant.
Kundeservicedamen hos DHL innrømmet at de på DHL er noe frustert på S@H som (antagelig) ganske ofte registrerer varer feil hos DHL, slik at de automatiske systemene sender ut krav om moms når denne da egentlig skulle ha blitt betalt allerede.
Så dersom du opplever dette så ta kontakt med DHL og Lego… du skal jo ikke betale noe mer.
Forøvrig har jeg sluttet på betale for express… det er ikke verd stresset med å få DHL til i det hele tatt å levere.
Har ikke bil, så ikke akkurat aktuelt å bære en stor pakke fra jobben og hjem heller.
Jeg fikk nå levert på døra hjemme…
De hadde dog forsøkt å levere på dagtid. Så når jeg kom hjem lå det en lapp i postkassen der det stod at de ville forsøke på nytt rundt kl 20:00.
Ca 19:50 ringte det på døra og der stod DHL-mannen med en pakke til meg
Dette var jo egentlig bare en test, det var jo ikke hastverk i det hele tatt denne gangen. Og jeg er fornøyd med testen og vil absolutt bruke det igjen om det en gang skulle haste med noe LEGO-innkjøp. Helt perfekt å få levert rett på døra hjemme. Slipper alt vaset med å dra til butikken for å hente ut pakken. Ikke at det er så langt det heller da, litt under en kilometer unna bare. Og jeg har egen bil…
Jeg har bestilt flere ganger fra S@H med standard levering uten at det har vært noe problem. Gidder ikke å betale ekstra for ekspress, siden jeg har dårlige erfaringer med DHL og andre budfirma når det gjelder levering på døren (de har aldri uoppfordret prøvd på nytt på kvelden hos meg i hvertfall… Derimot prøver de uoppfordret på nytt på dagtid neste dag, hvis ikke jeg klarer å ringe og avtale ny tid innen en eller annen frist som alltid er for tidlig for meg å rekke ). Jeg kan selvsagt få det levert på jobben, det pleier å fungere bra for andre ting, men jeg bestiller gjerne så mye av gangen at det blir tungvindt å drasse det hjem med t-banen (får ikke parkert der jeg jobber…)
Det er bare et tough-girl image, inni er jeg soft Uansett, er det noen vi skal storme, så er det ikke S@H, men dhl, som helt klart er syndebukken her…
Tenkte vel mer at siden to som kanskje er sendt samtidig havner feil, så kan det være flere enn oss også, f.eks at de har feilsendt en hel container med pakker fra S@H. Men det skjønte du vel…