ØK: PF light

Noen som brenner inne med ekstra slike? Ser de er omtrent billigst på s@h sammenlignet med bricklink. Trenger 5-6 stykk.

PM meg gjerne med tips til hvor de evt kan skaffes andre steder.

edit: mener altså [set=8870]8870[/set]
[setimg]8870[/setimg]

eventuelt [part=61930c01]61930c01[/part]

Utifra søk på Prisjakt.no så får jeg kun opp Brikkebutikken som selger 8870 i nettbutikkene som denne tjenesten har i databasen sin.
Der koster de kr. 99,- / stk, så er du betalende Brikkelauget-medlem får du 10,4% rabatt på dette, og da ser det ut til at stk-pris blir kr. 88,70. + frakt. Det er fri frakt over kr. 1.500,- men da skal du jo bestille en god del mer, 6 stk PF Lights (med rabatt) blir jo kr. 532,20. Det står riktignok “midl. utsolgt” på siden, så uviss tilgjengelighet / leveringstid her.

Lego S@H er (som du nevner) ganske rimelige på disse selv; koster kr. 79,90 / stk der, så 6 stk ender på kr. 479,40. Og slenger du på noe småtteri til kr. 20,60 så har du jo fri frakt og.

:slight_smile:

takk for innsatsen!

Må bare legge til at Brikkebutikken har veldig bra service og rask levering. Jeg betalte en ordre i går kl 12. Ble sendt kl 14. 07:00 i dag tidlig lå den klar til henting på postkontoret. Anbefales!

Har også handlet på S@H og der tar det litt lenger tid både med frakt og svar på henvendelser.