På Kloss Hold 2012 - MOC konkurranse

Her finnes bilder av alle deltakerne i konkurransen:
flickr.com/photos/f0nix/sets … 519334944/

Og her er vinnerene i de forskjellige kategoriene.
K1: Historisk

“Vaktårn” av CastleLord

Som etter omtelling måtte dele plassen med

“Indianerlandsby” av Cecilie

K2: Sci-Fi

“Steampunk” av CowboyGibson

K3: Technic

“Lille grå” av CowboyGibson
Som forøvrig også ble kåret til publikums favoritt.

K4: Tog

“NSB EL-13 m/vogner” av Morty

K5: Kjøretøy

“Julenisseslede” av Cecilie

K6: Bygning

“Kirkegårdsvegen 16” av F0NIX

Jeg bare må gratulere alle sammen med veldig gode bidrag i alle kategorier.

Siden vi fikk dårlig tid og det var få deltakere i Tog-racing konkurransen så ble den bare gjort helt enkelt rett på layouten.
Deltakere var CowboyGibson og F0NIX.

Det hvite er “Girl Power” laget av CowboyGibson og det sorte er “Black monster” laget av F0NIX.
Etter ett par kjøringer ble det klart at F0NIX vant (kom forøvrig aldri opp i toppfart på det korte strekket på layouten).

Gratulerer til alle de vinnerne :wink:

Forresten, F0NIX, en liten rettelse, CowboyGibson vant publikumsprisen med lille grå, ikke steampunk…

Jeg skylder på at jeg var trett i går kveld, men det er fikset på nå.

Kongsberg stasjon og EL13 ser helt nydelige ut! De skulle jeg gjerne sett mer av!
Finnes det flere bilder av disse Morty?

Morty hadde desverre satt en liten hytte med digitalt skilt rett foran loket så det var umulig å få til noen gode bilder av det…

Skjønner, gleder meg til å få sett dette ved en senere anledning! :slight_smile:

Kanskje jeg skal ta meg en tur til Kongsberg og ta noen ordentlige bilder av disse nydlige moc’ene.

Her er et bilde jeg tok av toget for en stund siden:

Veldig mye bra. Takk for bilder.

Synes du skal det. De moc’ene fortjener noen fine shots.

BTW: Betyr det også at det går an å booke deg for oppdrag? Brikkelaugets egen hoff-fotograf. :slight_smile:

En lokal fotoblogger tok med familien til utstillingen, og har blogga og lagt ut bilder fra en publikummers vinkel. Artig å se fra den sida også! :slight_smile:

aj-ml

Gahrian er allerede utnevt til hoff-fotograf :wink:, det ble han etter å ha tatt noen fantastiske bilder av min GE+ i høst…

Tar gjerne MOC bilder jeg. Send PM/Mail - så finner vi ut av det.

Hva er det “Lille grå” av CowboyGibson gjør?

den teller legofotballer. antallet baller kan leses av binært.

den heiser selv opp ballene slik at det hele tiden kommer nye fallende gjennom telleren.

Utrolig mye stilig her, men for meg som er mest interessert i by-layouten er det umulig å komme utenom de strålende modulbyggene til Freddie. Finnes det flere bilder av dem noe sted?