PKH 2014: "i siste liten"-tråd

Jeg bladde og bladde på bricklink, men med et besøk innom brickset slik at jeg fant ut at det var “panel” de kalles fant jeg den endelig:
[part]4865[/part] i brannbilrødt, altså.

Kom på at jeg også mangler en bar 3L i gult [part]87994[/part].

Hei,

Jeg har dessverre blitt pålagt å jobbe denne helgen - fikk beskjed i dag tidlig.

Har noen deadlines som må holdes og eksterne forsinkelser har påvirket oss og vi må kaste oss rundt denne helgen.

Hadde gledet meg til dette (mistet jo forrige året også), but what can you do?

Håper dere får en hyggelig helg på PKH,

Kim

Jeg har etterinnmeldt 2-fot-fuglen som jeg deltok med i fjor, jeg har ikke fått bygd noe nytt det siste året.

[attachment=0]walking_bird_800.jpg[/attachment]

Hei
Jeg tar med 2 panel til deg og kjører oppover nå fra Oslo nå om ikke lenge :slight_smile:

mvh
Tosca

:sunglasses:

Noen som har [part]3823[/part] i trans clear? Trenger det til min Cargonet skd226. Kan ta den med til Trondheim.

Det tror jeg jeg har, men får ikke sjekket før etter fire, så om noen andre vet sikkert er det tryggere.

Sikker på at det ikke er Bar 4L [part]30374[/part] du mangler? Gul Bar 3L finnes ikke i noe sett i følge Bricklink, mens gul Bar 4L har vært brukt i flere brannbiler.

Ah. Du har sikkert rett. Jeg så den bare for meg som ganske kort, men det er jo en standard brannbildel.