Om du passerer Hamar etter 15 fredag søker jeg om samkjøring…
Har obligatorisk skole fredag med forberedelser til eksamen tirsdag…
Kjører gjerne, er reinslig og snill…
“Åpningen” kl 15:40 er bare at hallen åpner så vi kan begynne å sette opp sceneelementer, og deretter så smått begynne å plassere MOCs rundt kl 17. Noen formell velkomst blir det ikke før ca 18:30, og den offisielle åpningen er egentlig 09:00 lørdag morgen - så det er veldig mange forskjellige “åpningstidspunkter” du kan planlegge å være på plass til
Hvis du ikke har veldig mange veldig store ting du skal sette på plass, trenger du med andre ord ikke å være der kl 15:40 fredag. Flesteparten av deltagerne kommer dinglende inn på et eller annet tidspunkt etter det.
Er det noen med godt kamera som kunne tenke seg å bidra med noen bilder til en artikkel i lokalavisa mi, de skal lage en reportasje om min deltagelse. Dette er snakk om en bitteliten lokalavis i papirformat som kommer ut en gang i uka og dekker en kommune på 4.500 innbyggere, så det er ubetalt oppdrag. Fotograf blir selvsagt kreditert for bilde.
Vi er i alle fall tre stykker som kommer til å ta litt bilder, ref. tråden “vi trenger hjelp”-ettellerannet. Jeg er ikke offisiell hoffotograf, men kommer til å gjøre bildene tilgjengelige for allmuen. Bare ta kontakt om du har tenkt ut motiver du ønsker med til lokalavisa så får vi sikkert til noe.