PKH 2024: Fairybricks donation boxes for hospitals in Norway

Mountain Brick wants to receive 3 boxes of Lego from Fairy bricks. For use in mental training - sense of mastery - among the elderly in Oppdal. We are now starting up a series of meetings this autumn where we once or several times a month make Lego meet-ups for those over 70. The goal is to motivate the elderly to participate in Lego exhibitions with a joint lay out and get an experience of still being young in mind. Mogens Juul Rasmussen

Mountain Brick i Oppdal ønsker og modta 3 bokse med Lego fra Fairybricks. For bruk til mental trening blant eldre i Oppdal. Vi starter nu opp en serie av møter til høsten hvor vi engang/flere ganger om måneden arrangere Lego treff for eldre i den lokale Frivilighets sentral for de over 70 år. Målet er motivere de eldre til til å delta på Lego utstillinger med en felles lay out og derved få en opplevelse av at være ung i sind igjen. Mogens Juul Rasmussen

Hi, this is unfortunately not possible. Fairy Bricks are focused on children only (for now).

Hei. I can pick up and deliver boxes to Bodø on behalf og Bodøbrikkebyggelag.

Kind regards, Stephan

Hei, jeg kan tar med meg eskene og levere til Bodø på vegene av Bodøbrikkebyggelag.

Hilsen, Stephan

1 Like

Flott at du spurte Stephan, :slight_smile:
Kan presisere at det er til barneavdeling på Nordlandssykehuset.

Mvh
Kim

Hvor skal jeg sende bilde av overlevering til Haukeland sykehus?

Hei, ta kontakt med Kristin

Bilder kan sendes til some"alfakrøll"forum.brikkelauget.no
Vi legger dem ut fortløpende, og så lager dudek et kart over alle strder vi har levert.
Tusen takk, alle sammen!

3 Likes