Chinese Democracy kommer nok før
Fortsatt ingen oppdateringer?
Nå har det riktignok ikke blitt demokrati i Kina ennå, men skiva har kommet
Blir det når alle poteter er like STORE ??.
Da har vi passert første kvartal og vi ser fremdeles ikke “Norway” blandt destinasjonsvalgene i Shop@Home. Hva blir neste anslag?
Ikke noe anslag (har ikke fått svar på min siste henvendelse), mulig de skjønte det…
Det at de ikke ville gjøre noe med det FØR høysesongen (jula) sier vel litt om hvor mye de i det hele tatt prioriterer dette.
Alle andre nettbutikker og butikker generelt gjør jo alt for å få med seg FLEST mulig kunder før en eventuell høysesong. Det er jo da de kan tjene mye penger. Tro hvor mye de hadde fått inn om de hadde klart å fikse det rett før en julehandel? …
Nei, jeg har også egentlig gitt dette opp litt. Nå har jeg satt foreldrene mine på saken, de har begynt å kjøre skytteltrafikk mellom Nord-Norge og Tyskland hvor jeg har en søster som bor. Så da passer jeg på å bestille slik at de kan ta med seg noe på hjemveien
Ble ikke noe denne gangen da de dro nedover FØR jeg rakk å bestille noe, men de har nå sagt at de sansynligvis blir å kjøre ett par turer til i løpet av året
Hva er det du legger i dette?
Iom. at LEGO faktisk har problemer med å levere nok til jul er jeg egentlig ikke overrasket over dette.
Nå ser det heller dårlig ut for Duke Nukem Forever, 3D Realms har nettopp lagt opp, så da blir det nok aldri: http://www.shacknews.com/onearticle.x/58519
Da kan vi forsåvidt si at S@H antakelig kommer før en BRA Alien VS. Predator film?
Det skal du ikke se bort fra, selv om Lego svarte meg dette i dag:
Tack för att du kontaktat LEGO Direct.
Tyvärr så har vi fortfarande inget datum att ge er. Men det är på gång, troligtvis kommer det att ske i slutet utav sommaren. Vi har en del länder som vi ska öppna upp för och Norge är ett utav dem!
men han sier ikke slutet utav sommaren i hvilket år…