Hei
Mitt første innlegg
Jeg har vært aktiv leser av forumet i mange år og har blitt mer og mer ivrig etterhvert som junior (nå 9 år) har blitt eldre
Legosamlingen vokser og vokser.
Jeg kjøpte en del eksklusive sett fra utlandet, og i vanlig “lego-kjøpe ånd” kjøpte jeg 2-3 av hvert sett.
Derfor har jeg Taj Mahal og Grand Carousell til salgs
Kr 3000,- (+ frakt kr 150) for Taj Mahal
Kr 2600,- (+ frakt kr 130) for Grand Carousel
Send meg en PM hvis noen er intressert.
Begge settene kan sendes med en gang, betaling via oppkrav, paypal eller bank
Ja…, det var det første jeg gjorde. Posten var så gammel at jeg ikke hadde noen forhåpninger. Ber om, og håper BLmedlemmer kan ha øynene åpne for meg og gi meg en lyd hvis det er tilgjengelig noen steder. Har vanskelig for å tilgi meg selv, er ikke så lenge siden det var tilgjengelig på S@H…
Takk for det Shutnic! Tror heller ikke jeg kommer til å angre, men var litt stresset i går rett etter handelen. Tror min kone tror jeg betaler litt mindre for den, men hun vet at den var til salgs på finn.no i juni til 3700 kr. Og fra USA kommer jo frakt i tillegg også. Dessuten er nå den første julegaven i boks! Wii!
Å, den svei… nei, hva kan jeg si, tenkte ikke på det og ingen foreslo det før deg Jeg er ikke så dreven på sider som bricklink enda. Der var jo utvalget veldig bra og til halve prisen… Hvorfor/hvordan det?
Har også søkt/googlet mye uten at bricklink har kommet opp som en mulighet…
Lurte egentlig bare på om du visste noe jeg ikke visste. BrickLink er som regel verdt å sjekke - men gjort er gjort og det er vel bare å prøve å ikke la seg irritere - den er nok like fin uansett
Jeeeeez, Grand Carousel er midlertidig lagret og fortolles hos Posten… Ryker vel ytterligere 1500 kr da, så kostet “herligheten” 6000 kr. Det er den faktisk ikke verdt?
1291 Kr i toll og tull. 5791 kr, flott deeeet. Fristende å videreselge den på finn.no til samme pris…
“Verdi” er et subjektivt begrep, for meg ville den definitivt ikke vært verdt det, synes ikke noen legosett er verdt å betale 6000,- for. Jeg kjøper generelt sett ikke LEGO til fullpris i Norge siden jeg ikke føler det er verdt pengene. Bricklink, Amazon, og butikkjøp i utlandet dekker behovet mitt greit nok.
Du får gjerne prøve det, og hvis du får det til så får du den andre fra Nederland til 3600,- (+ frakt 30-40 EUR). Jeg gir deg beskjed om den så skulle forsvinne før du har fått solgt din.
Da har man bestilt Grand Carousell fra USA og ebay, pris 4218,09, + shipping 371,75 og toll…
JAJA, en hobby skal man da ha…
Men tror denne blir meget fin å ha på utstilling hjemme… Eller ta den med en gang vi deltar på utstilling…