Smart Clubb

hei!
Tilbud denne uka:
Bionicle 8733, 8761
2 forskj. batman-sett
Viking Katapult med drake 7021.
Det skal komme et nytt parti nærmere jul.
Hilsen
Michael

For et par år siden, hadde Smart Club på Tiller en gedigen palle med “poseLEGO” Alt fra vinduer, til 2x4 klosser. Er det slutt på den tiden?

Daniel wrote:
For et par år siden, hadde Smart Club på Tiller en gedigen palle med "poseLEGO" Alt fra vinduer, til 2x4 klosser. Er det slutt på den tiden?
Ja - det er solgt ut for lenge siden. Det var også noe begrensa utvalg, var vel 3448, 10009, 10010, 10012 og noen versjoner av pakker med 2x4-klosser (som jeg ikke kjøpte og derfor ikke husker nummra på og fargene av). Muligens også noen tak-brikker, men da bare toppen av taka. Den vanlige prisen var rundt 15 kr. pakken, men de hadde en periode med sjokktilbud med 10 kr. pakka, iirc. Var greit nok som rimelig oppfylling av akkurat de klossene, og så kjøpte jeg en bunke poser som har blitt brukt som gevinster på tombola seinere.... Ellers var det ikke noe særlig å jakte på det tilbudsutvalget de hadde på Tiller nå - bare de samme to pallene med Batman, Bionicle, vanlige veggbrikker og litt Viking som har stått der i allefall siden august.... Sad De har dog enda noen eks. av 10124 der - det er vel verd penga Smile aj-ml

Jepp stemmer. kjøpte alle vinduene jeg fant + noen bæreposer med alt fra de topptakbrikkene til grønne byggeklosser. Kjempetilbud! Smile Det kunne de svært gjerne ha fortsatt med Smile

Sitat:
De har dog enda noen eks. av 10124 der - det er vel verd penga
Oi, det kunne jeg tenkt meg! Pris på dette da.. Uansett for langt unna meg Neutral
aj-ml wrote:
De har dog enda noen eks. av 10124 der - det er vel verd penga Smile
..om den bare hadde vært i ny brun og grå.. Batman-settene er forresten 7784-1: The Batmobile Ultimate Collectors' Edition og 7782-1: The Batwing: The Joker's Aerial Assault.

Daws, Du pige!
Ka e “vanlige veggbrikker”?
Delenr, settnr.??
Æ må vite mere nøyaktig, fordi æ skal sende en snill kollega som handler for mæ.
Og hvis æ sier: En av hver, unntatt Bionuckler, blir det så uvisst.
Hilsen
Micha

Daws Michael!
Æ veit ikke helt sikkert, men ut i fra antall brikker og form på bøtta e æ ganske sikker på at det i Trondheim dreier sæ om denne: 5528-1: Red Cannister.
Æ ønsker deg lykke til!
Hilsen
torerik
Smile

torerik wrote:
Daws Michael! Æ veit ikke helt sikkert, men ut i fra antall brikker og form på bøtta e æ ganske sikker på at det i Trondheim dreier sæ om denne: 5528-1: Red Cannister. Æ ønsker deg lykke til! Hilsen torerik Smile
Og hva koster den bøtta?

Var det ikke 249…?

Daws Daniel!
Hvis Du vil ha en Wright FLyer, men bor for langt unna Trondheim (Æ vet ikkje om dem fortsatt finnes andre steder), så må DU nok tigge deg til at noen andre kjøper en for deg og legge til porto eller vente til ev. møte på Fornebu i Mai.
Mine er brukt opp. Masse sand på stiene i hagen til Katarinapalasset.

Her:
http://www.pbase.com/toreide/image/43117525/original
er det store bildet.
Hilsen
Michael