Er det noen av dere som vet hva dette er? Jeg fikk den med når jeg kjøpte noen minifigs på ‘Yes! vi leker’ i Trondheim. Se bilde av for- og bakside.
Ønsker ikke å åpne den for å sjekke, i tilfelle jeg skal gi det videre eller selge det.
Kristian
Er det noen av dere som vet hva dette er? Jeg fikk den med når jeg kjøpte noen minifigs på ‘Yes! vi leker’ i Trondheim. Se bilde av for- og bakside.
Ønsker ikke å åpne den for å sjekke, i tilfelle jeg skal gi det videre eller selge det.
Kristian
På Brio på Solsiden hadde de også disse i dag, men der hadde de samlealbum også, og en lapp der det sto du fikk album pluss en pakke kort ved kjøp 199,- og en pakke kort ved ethvert Legokjøp.
Så: Samlekort av noe slag?
Det kan stemme at det ble sagt at jeg fikk med meg en pakke kort… Hmm, mer å samle på altså…
Dette er ikke noe spill-greier siden det er henvist til Appstore og Google Play på baksiden?
Kanskje man må kjøpe de kortene for å få tilgang til forskjellige små filmer siden det heter “Make all stars movies”?
Jeg bare fabulerer, har egentlig ikke noe peil, som vanlig
Kan norske forhandlere ha vært litt kjappe på avtrekkeren her? Nå har jeg kjøpt lego nok til å få album og en kortpakke til dattera (virker som det er mer barnevennlig enn afolvennlig ), og begge refererer til “Lego All Stars App” på både google play og istore, men appen finnes ikke. I alle fall ikke på noe logisk søkeord.
Nåja, dattera synes samlekortene var kule og har allerede planer for legoinnkjøp for å få fler
Nå har jeg også fått min første pakke. vi må kanskje lage en byttetråd, jeg tror jeg må skaffe meg pølsemannen
Nyhetsbrev fra Brio i dag med info om tilbudet, og lenke til en offisiell side: allstars.lego.com/da-dk#/allstars/index.html
Bare app Store lenke for appen, foreløpig, noe som ikke hjelper oss androider noe videre.
Startet bytte-tråd
Ligger lenke for Android nå.
Ok, SÅ mye tror jeg ikke på tilfeldigheter.
Har 3 pakker med disse kortene, alle fra samme butikk, alle pakkene hadde de samme kortene.
Så nå sitter jeg med 8 forskjellige kort, men 3 av hver.