Hva har L@go og Q . fått ordnet?
Går litt i surr når masse ting nevnes og svares.
Kan dere lage en liste hvor dere fjerner det dere har fått tak i?
LarsB hjelper meg med 2x lever i LBG, og Birgburg tar med et panel.
Ergo mangler jeg sjokoladeplate (men har lånt en midlertidig fra en annen MOC) og altså den røde døra jeg bestilte feil av
Når det gjelder det Quarryman mangler kan jeg ikke se at han har fått noen svar. For min egen del har jeg lite gamle deler liggende, men kan sjekke blant min barndoms LEGO når jeg er innom på onsdag. Trodde for øvrig jeg hadde et sånt tannhjul som du etterlyser, men det må ha vært innbilning (eller så har det gjemt seg på samme sted som Det hvite hus).
Den røde døra har jeg desverre ikke, MEN du kan få en helt ny LEGO-sjokolade
Quarryman spør om to ganske gamle elementer som ikke er i mitt sortemang
Men LBG toothgear har jeg masse av
Jeg har en av disse, sender sammen med levers i dag. Det er [partimg]3188[/partimg] [part]3188[/part] vi snakker om ikke sant?
Jeg slenger en slik oppi konvolutten til L@go, satser på at videre transport går greit.
LarsB til unnsetning! Ja, det er akkurat den døra det er snakk om. Jeg skal få fraktet den lille røde til Quarryman. Og Andrew: Sjokolade sier man aldri nei til
Da mangler vel bare 2x hose til Q. Skal se om jeg finner i min gamle rotekasse på onsdag.
Jeg tar en BL-bestilling med alt jeg mangler unntatt tannhjulet på vei til Vibeke i Danmark som skal ta med til Trondheim, så hvis Andrew har et tannhjul er jeg i mål, takk for hjelpen alle!
Skal sørge for å få oppdatert listen min når jeg er foran en PC om litt.
Har pakket tannhjul og sjokolade, tar med på PKH
Takk takk