Noen som kan selge meg noen få brikker som de kan ta med på PKH?
Jeg trenger en
1 Wedge plate 4x4 (43719),
2 plate modified 1x2 with clip horizontal (63868)
2 Plate, Modified 1 x 2 with Handle on End (60478)
2 tile 1x2 …
alt i samme farge… noen her som har som kan selge meg og ta med på PKH?
Er litt i en situasjon akkurat nå hvor det å bestille hjem til meg selv er vanskelig,
og tenkte kanskje noen hadde liggende.
Fargen er ikke veldig viktig, så lenge alle har samme farge.
Føltes så unødvendig å opprette en ny tråd for én skarve del, så jeg henger meg på her. Er det noen som har én - 1 - 1x1 plate i… nå fikk jeg lyst til å skrive Deep Purple, men den heter vel dark purple på BrickLink. Finnes kun i ett sett, Harry Potter-bussen. Det er altså den lillafargen jeg er ute etter. Trenger bare én!
Jeg har begynt på fortau på modulhuset mitt og oppdaget at jeg har færre ledige dbg tiles enn jeg trodde… Jeg trenger minst 16 2x2 pluss 1 1x2 for å få et ferdig fortau uten å “låne” fra noen av de andre modulhusene…
Kan også være interessert i større litt større kvanta om noen har en haug på lager.
Håper det er greit at jeg også benytter denne tråden fordi jeg trenger noen brikker:
Er det noen der ute som skal til PKH og som har: Bricklink no: 51739 Wedge plate 2 x 4 i farge “Red”? Jeg er desperat på jakt etter 4 stk til mitt prosjekt?
Jeg har ikke kommet så langt som til å slakte de settene noen kjøpte på “for godt til å være sant”-tilbud fra LEGO.com som viste seg å være sant likevel, men det vil si at jeg har åtte sånne liggende, ja …