Har laget en liten scene med noen barn som har kledd seg ut på halloween
Det fins noen flere bilder på flickr kontoen min.
(Ja, jeg vet at det er en uke til halloween, men det skader da ikke å begynne tidlig med dekoreringen? )
Har laget en liten scene med noen barn som har kledd seg ut på halloween
Det fins noen flere bilder på flickr kontoen min.
(Ja, jeg vet at det er en uke til halloween, men det skader da ikke å begynne tidlig med dekoreringen? )
Var utrolig flott dette, Cecilie! Likte spesielt godt at du har brukt deler fra samlerfigurene
Likte også treet med skjelettet hengende og porten. Virkelig bra gjennomført!
Veldig kult! Masse løv, også … !
Helt enkelt fantastisk! Du overrasker stadig Cecilie!
Du har absolutt ett øye for detaljer. Det kommer godt med i LEGO-bygging og slike scenarioer.
Takk takk
shutinc: Ja, jeg har jo kjøpt så mange av disse figurene, så må jo finne ting å bruke dem til
Arkitekten: Ingen høst uten løv!
F0NIX: Jeg lærer stadig nye knep Jeg trodde først at jeg aldri kom til å klare å bygge noe uten instruksjoner, men så feil kan man ta
Cecilie! Du er rå! Det her var bare sykt bra! Tror jeg må leie deg til å gå over hele lilleby
Glad for at du er her i klubben
Og jeg som trodde det var jeg som skulle lære av dere erfarne byggere i klubben
Og jeg som trodde det var jeg som skulle lære av dere erfarne byggere i klubben
[/quote]
Vel, noen er bare mer skilled enn andre Du er helt klart rå på detaljer! Smakfult
når kommer oppfølgern?
Detta var superflott
Oppfølger? Når ungene ikke får godteri og setter i gang med knep i steden?
f.eks. ja eller neste hus =p
Heiaheia!
Vi får se til neste år, rekker nok ingen flere slike før årets Halloween (kanskje jeg kan lage en i året, og så, etterhvert som brikkesamlingen blir stor nok, bygge alle opp igjen og så ha et helt nabolag?
)
Veldig stilig!
Cecilie: Det var en god ide ja Skal bli gøy å se