Da har jeg begynt å lete etter ett arrangement på Østlandsområdet.
De fleste arrangementene finner vi på høsten, så da er det størst sjangs for at det blir noe.
Har ett arrangement i Letohallen, mellom Eidsvoll og Jessheim, 26.-27.mars førstkommende. Her venter jeg på tilbakemelding fra styret i IPMS (http://www.ipmsnorge.org/blog/).
Hvem har mulighet til å delta/stille ut den helgen om vi får ett klarsignal?
Ringobutikken på Askimtorget jobber også med en stor Legoutstilling på senteret i uke 42.
Det er bestilt mange modeller fra Lego, blant annet kommer Ferrarien i 1:1. Den er på rep nå, men skal være klar til da!?
De jobber også med å få inn en del sett som vanligvis ikke er i handelen i Norge.
(Butikken begynner å bli meget god på Lego, og jeg vet han er i dialog med Lego Norge for å få spennende ting på plass!)
Vet ikke helt hvordan dette fungerer i Brikkelauget, men eieren av butikken, Sverre, ba meg høre om Brikkelauget kan bidra med modeller til utstillingen. Tror man kan være med på å forme arrangementet?! Det kan ihvertfall stilles store områder til disp. Han har fått tilgang til alle fellesarealer i senteret.
Planer om byggekonkurranser og utstillingsområder for alle.
Ta gjerne kontakt med Sverre på: info.a@start.no da han ikke er på forumet her!
Jeg poster mer info etterhvert som jeg blir informert!
Har ett arrangement i Letohallen, mellom Eidsvoll og Jessheim, 26.-27.mars førstkommende. http://www.ipmsnorge.org/blog/
Meld interesse og hva dere ønsker å stille ut.
Har fått positiv tilbakemelding og de lurer på hvor stor plass vi trenger.
trenger snart å vite hvor mange som ønsker å stille litt hurtigt så vi kan finne ut hvor stor plass.
Har meldt fra om 3-4 kvadrat om mulig, men vi får se hva vi kan få av plass. regner med jeg har ett svar innen helgen.
Meldte fra at vi tar hva vi kan få men jeg kommer tilbake med info om dette.
viktigste er at folk vil delta =)
Jeg selv har så jeg kan fylle litt. finner ut mer iløpet av helga.
Jeg har en del City modulbygninger jeg kommer til å stille med. Om noen har noe annet enn City er dere også velkomne =). koselig å få til en liten utstilling enn ingen utstilling.
Men fint om dere sier ifra til meg slik at vi får samordna litt.
Jeg har et lite pirates havneprosjekt på gang, men mangler mye brikker, så kombinasjon av bricklink ordre leveranse og tidsfristen for denne utstillingen kan gjøre det vanskelig for meg.
Jeg kan stille med Tower Bridge & Green Grocer, og kansje T-banen hvis jeg får delene i tide.
Og kansje en GBC modul hvis det er intersse ved at flere stiller opp.
Og jeg har noe tog greier også.
For øyeblikket så har jeg flere tog jeg kan stille opp med, og en hel del 9V-skinner til disse (pluss en del PF). Har også endelig begynt å få bygge igjen, men akkurat nå vet jeg ikke av hva annet jeg kan stille med.
Hmm. Høres spennende ut.
Jeg har i hvertfall Grand Emporium, en del biler, noen bolighus … Har også et 8-wide lokaltog, hvis det er interresant. Kommer sikkert på mer.
Da har jeg snakket med IPMS-folket og vi kan begynne å flytte inn i hallen fra ca 17:00 på fredagen. jeg kommer rundt den tiden.
Bord har vi tilgang til fra hallen.