Det har vært litt snakk om en mulig utstilling i området rundt Trondheim i det siste.
Skal vi få til noe av det, eller hva??
Jeg synes vi burde bestemme oss om det blir eller ikke blir, og evt. hvor det blir, og hvor mange som kommer.
Jeg kan selv bidra med mye tog/by stæsj, masse baseplater og veiplater, en del biler og 130+ minifigs.
Jeg kan godt tegne en layout.
Kjempebra!!!
Javel, hva blir det til? Hvem er med? Konkrete svar, please.
UniqueBuilder wrote:
Det har vært litt snakk om en mulig utstilling i området rundt Trondheim i det siste.
Skal vi få til noe av det, eller hva??
Jeg synes vi burde bestemme oss om det blir eller ikke blir, og evt. hvor det blir, og hvor mange som kommer.
Jeg kan selv bidra med mye tog/by stæsj, masse baseplater og veiplater, en del biler og 130+ minifigs.
Jeg kan godt tegne en layout.
Jeg har ikke svar enda fordi jeg har tenkt litt aj-ml wrote:
Hvorfor skal vi ha utstilling?[/b]
Skal vi ha utstilling for å møtes, bli kjent med og vise hverandre hva vi bygger og ellers driver med, eller er det for å vise "verden" at Lego er mer enn ei barneleke?
Jeg synes alle grunnene høres gode nok ut.
aj-ml skrev: |
Hvor skal vi ha utstilling?
En annen setting kan være en rein vise-fram-utstilling, noe som kanskje kunne vært en greie å selge inn til et kjøpesenter eller noe? Jeg vet at City Syd har hatt noen slike greier tidligere - men hvor mye hjelp de kan stille med vet jeg ikke (små barn uten tilsyn kan være veldig klåfingra! |