Tenker at de bilrelaterte temaene (Hobby Set, Model Team, Racers, Speed Champions) kan presenteres sammen, så jeg lager inforskriv med det som utgangspunkt. Ble jo fristet til å ta med Cadillacen jeg har som profilbilde, men tror det er på høy tid at jeg begrenser meg. Skal jo tross alt ha med “noen” esker nordover
Jeg overlater dette helt og holdent i deres hender, der tror jeg det ligger svært godt. Har jo en del andre ting å henge fingrene i i løpet av helgen, så hvis mine ting kan lempes av på bordet på fredag og hentes igjen søndag ville det være aldeles perfekt
Jeg hadde ikke tenkt til å ha med noen testklosser eller prototyper som en del av utstillingen, men vil noen se så kan jeg ta med et lite utvalg. Blir i så fall en “privat omvisning” bak tidslinjen. Prototyper/Testdeler - Testklosser - Div. marmorert
Da har eg satt sammen noe exo-force fra barndommen. Ingen av dei er heilt komplett, men trur dei er godt nok til å stille ut. Skal se om eg finner ei aen sånn kvit vinge i Oslo. Finner heller ikkje den gjennomsiktige kabelen som skal vere på dei, men får kanskje lånt noe
Et siste spørsmål heg har glemt her: Er det noe interesse for Modulex? Jeg har en grei del som jeg har stilt ut tidligere, men glemte helt og spørre nå.
Så ikke svaret ditt, beklager!
Ideas skal være bra dekket i tidslinjen, men vil du ha med settene så har vi de ikke fra før og kan prøve å få plass til de.