Utstilling med LEGO sin historie (Tidslinje)

Siste oppdatering på hva som blir med fra meg:

393 Norton Motorcycle med eske

5547 Blue Fury med eske
40409 Hot Rod med eske (den er jo en tribute til 5547, tenkte de kunne være artige sammen)

75880 McLaren 720S (kun bilen)
75881 (kun 1966 Ford GT40)
75888 (kun Porsche 911 Turbo 3.0)
76895 Ferrari F8 Tributo
76899 (kun Lamborghini Huracán Super Trofeo EVO)

Satser på at dette er greit? Tenker det i alle fall blir med i kassene oppover, og hvis ikke det blir utstilt er ikke det noen stor sak heller :slight_smile:

Tenker at de bilrelaterte temaene (Hobby Set, Model Team, Racers, Speed Champions) kan presenteres sammen, så jeg lager inforskriv med det som utgangspunkt. Ble jo fristet til å ta med Cadillacen jeg har som profilbilde, men tror det er på høy tid at jeg begrenser meg. Skal jo tross alt ha med “noen” esker nordover :grin:

Jeg overlater dette helt og holdent i deres hender, der tror jeg det ligger svært godt. Har jo en del andre ting å henge fingrene i i løpet av helgen, så hvis mine ting kan lempes av på bordet på fredag og hentes igjen søndag ville det være aldeles perfekt :slight_smile:

Det er bare å sette det fra seg ved tidslinjen så skal vi få det riktig på plass. :slightly_smiling_face: :+1:

Jeg hadde ikke tenkt til å ha med noen testklosser eller prototyper som en del av utstillingen, men vil noen se så kan jeg ta med et lite utvalg. Blir i så fall en “privat omvisning” bak tidslinjen. :sweat_smile:
Prototyper/Testdeler - Testklosser - Div. marmorert

Da har eg satt sammen noe exo-force fra barndommen. Ingen av dei er heilt komplett, men trur dei er godt nok til å stille ut. Skal se om eg finner ei aen sånn kvit vinge i Oslo. Finner heller ikkje den gjennomsiktige kabelen som skal vere på dei, men får kanskje lånt noe

2 Likes

Helt supert!
Jeg fant også noen butikkmodeller jeg hadde liggende så de blir med oppover:
https://flic.kr/p/2hzJpta

Jeg driver og pakker. Skal jeg ta med Friends, Big Bang, og Apollo 11 hvis jeg får plass?

Et siste spørsmål heg har glemt her: Er det noe interesse for Modulex? Jeg har en grei del som jeg har stilt ut tidligere, men glemte helt og spørre nå.

1 Like

Jeg har gjort klar en liten utstilling med Modulex for tidslinjen så det er dekket, men uansett takk for at du sier i fra! :smiley:

Så ikke svaret ditt, beklager!
Ideas skal være bra dekket i tidslinjen, men vil du ha med settene så har vi de ikke fra før og kan prøve å få plass til de. :+1: