Vær på utkikk!

Hei.

Til PKH neste år kommer Kevin Gascoigne, som er leder for den veldedige organisasjonen FairyBricks. De donerer LEGO-sett til barneavdelinger på sykehus, så syke barn har noe å leke med mens de er der, og de gjør en fantastisk jobb både i Storbritannia og andre steder. Hvis noen vil vite mer om dem går det an å se dette intervjuet jeg gjorde med Kevin under Paredes de Coura Fan Weekend i Portugal i juni.

Men poenget med denne posten er dette:

I løpet av natta har noen brutt seg ganske brutalt inn i denne varebilen og stjålet et stort parti LEGO-sett som ble hentet sent i går kveld, og som skulle leveres ut til sykehusbarn. Det er snakk om ca 2000 sett av denne typen:

[setimg]40222[/setimg]
[set]40222[/set]

…så hvis dere ser noen som prøver å selge et større parti, eller ser ut til å sitte på en mistenkelig mengde, vær så snill å si fra, enten direkte til FairyBricks på Facebook, eller til meg, så skal jeg videreformidle det til Kevin.

Tusen takk!

Triste greier :open_mouth: :frowning:

Stjele fra veldedighet? Og hærverk? Hva noen mennesker får seg til å gjøre… :unamused:
Antar fairybricks har lagt inn varsler i Bricklink etc…?

Skal være på utkikk
Hvem stjeler Lego? Må jo være noen som visste om dette?
er ikke akkurat brukt boksåpner heller på den bilen der?

Alt tyder på det. Bilen sto på et innelåst område sammen med flere andre biler, og ingen andre er rørt.

Ja noen har ingen grenser… Hvor har innbruddet skjedd?

Huddersfield, England. Mer info her.

Helt lavmåls å stjele fra veldedighet. At på til i fra barn som er syke er enda verre.
Må være noen som kjenner til hva de gjør og antagelig viste om henting av leveransen.

Triste greier, så tragisk :frowning: :frowning: :frowning: :cry: :cry: :cry: