10225 R2-D2

Hei alle sammen

Dere har alle langt lengre fartstid enn meg med LEGO-bygging, så jeg håper dere kan hjelpe meg med litt informasjon om hvor jeg kan kjøpe dette nye settet som kommer i mai.

Video: wired.com/geekdad/2012/03/le … et-rewind/
Bilder: flickr.com/photos/dunechaser … 233888946/

Hvor/hvordan kan jeg få kjøpt denne når den kommer og få den sendt til Norge? Er det noen som har noen tips om noen smarte butikker i Europa som sender til Oslo?

Du kan jo kjøpe den rett på lego.com (som vip medlem), eller du kan høre med Outland i Oslo, eller sjekke brapris.no som jeg regner med tar inn denne.

Jeg snakker generelt om eksklusive sett fra LEGO nå, jeg vet ikke noe spesielt om denne modellen.

Ikke til salgs enda. Kommer i løpet av Mai 2012, uvist om dette gjelder Norge da. Kan kopmme senere hit. Men ser ut til å kun selges via Shop@Home (LEGO), kan tenkes Outland "Spesialimpoterer den. Ellers kommer den nok på Bricklink.com

Tror ikke denna blir VIP-only, gjaldt kun Mini Modulars.

Dette settet slippes i mai på lego.com, og forhandlere vil få tilgang på det i juli.
Jeg regner med at prisen blir i overkant av kr 2000 på lego.com, vi vil som vanlig selge det for noen hundrelapper under Lego’s pris.

Husk også hvis du melder deg inn i Brikkelauget får du ytterligere 10% på dette og andre sett. :slight_smile:

Mvh
Vegard
Brapris.no/Lekestallen.no

Takk for svar fra alle sammen. Jeg forsøkte å kjøpe Ultimate Collector’s Millennium Falcon direkte fra Lego.com en gang i tiden, men da mente jeg at jeg fikk til svar at de ikke shippet utenfor EU. Hvis de gjør det nå er det jo ikke noe problem. Takk skal dere ha!

Kan nevne at LEGO begynte salg til Norge via Shop@Home i 2009 :wink:

Haha, det hadde jeg glemt, at det for forholdvis kort tid tilbake ikke gikk an for oss i Norge å bestille fra S@H… en skandale… Godt det er rettet på :wink: