Dere har alle langt lengre fartstid enn meg med LEGO-bygging, så jeg håper dere kan hjelpe meg med litt informasjon om hvor jeg kan kjøpe dette nye settet som kommer i mai.
Hvor/hvordan kan jeg få kjøpt denne når den kommer og få den sendt til Norge? Er det noen som har noen tips om noen smarte butikker i Europa som sender til Oslo?
Ikke til salgs enda. Kommer i løpet av Mai 2012, uvist om dette gjelder Norge da. Kan kopmme senere hit. Men ser ut til å kun selges via Shop@Home (LEGO), kan tenkes Outland "Spesialimpoterer den. Ellers kommer den nok på Bricklink.com
Tror ikke denna blir VIP-only, gjaldt kun Mini Modulars.
Dette settet slippes i mai på lego.com, og forhandlere vil få tilgang på det i juli.
Jeg regner med at prisen blir i overkant av kr 2000 på lego.com, vi vil som vanlig selge det for noen hundrelapper under Lego’s pris.
Husk også hvis du melder deg inn i Brikkelauget får du ytterligere 10% på dette og andre sett.
Takk for svar fra alle sammen. Jeg forsøkte å kjøpe Ultimate Collector’s Millennium Falcon direkte fra Lego.com en gang i tiden, men da mente jeg at jeg fikk til svar at de ikke shippet utenfor EU. Hvis de gjør det nå er det jo ikke noe problem. Takk skal dere ha!