er en flott serie, og dette er en flott modell av romstasjonen: youtube.com/watch?v=dD5vyF1xO9U
Den var veldig bra bygget. Er stor fan av serien og har vel et ønske om å bygge stasjonen en gang
Den var utrolig. Likte selv serien godt.
Kjøpte hele boksen for en del år siden og så hele serien på nytt… Datagrafikken i 1. sesong var desverre som jeg husket den; rett og slett litt dårlig, men storyen er bra og det visuelle tok seg også opp utover serien. Alt i alt en fantastisk serie med kule karakterer, raser og skip!
“Get the hell out of our galaxy!”
Er den å få tak i enda? Sjekket CDon.no men dårlig der.
Jeg kjøpte Babylon 5: The Complete Universe fra Amazon i 2006. De har den ennå, men den er svær (tar mye plass på hylla) og koster fortsatt mye.
Ellers finnes også Babylon 5: The Complete Collection + The Lost Tales på Amazon.
NB: Husk tollavgift og moms, kan utgjøre en pen sum her…
Det er litt forskjellig innhold på disse to; begge inneholder etter det jeg forstår alle 5 sesongene og filmene Legend Of The Rangers, The Gathering, In The Beginning, Thirdspace, A Call To Arms og The River Of Souls.
Universe inneholder også etterfølger-serien Crusade, men ikke The Lost Tales, mens Complete Collection inneholder The Lost Tales, men mangler Crusade.
Fremdeles min favoritt sci-fi-serie. Har en skisse av hvordan jeg skulle forsøke å bygge stasjonen i LEGO, men disse kara har gjort den ca 4 ganger størrre enn jeg skulle, hehehe
Nice