Bilderammer med LEGO i

Kjøpte 2 sett av disse og tenkte det ville bli stilig med noe MOC inni. Men har bare kommet på et par ting enda og lurer på om noen her kanskje har noen gode ideer? :slight_smile:

Rammene er knapt over 2 studs i dybden bak glasset, så det er det man har til rådighet.

Tenkte på å fylle opp bunnen med LEGO mynter i en av rammene og “onkel Skrue” stående og betrakte sin første mynt i glassmonteret…

Andre ideen var cheerleadere som danner sånn… eh, trekantgreier hvis dere skjønner… Står oppå hverandre.

Til nå, thats it… Noen tips? :slight_smile:

I den største kan du jo bygge frontveggen på ett hus :slight_smile:

Hihi :mrgreen:

Har ingen gode forslag, men generelt en god ide! Denne tror jeg jaggu jeg skal stjele, fin greie å gjøre med poden:)
Jo, ett forslag; Hva med å bruke micorfigurer, og bygge et hus/bygning som går oppover i flere etg. Tverrsnitt av bygningen.

Fonix: Takk for tipset:D Måtte isåfall vært et alment kjent hus da, eller bare et sånn Norsk planke hus med koselige gardiner, eller blomster utenfor vinduene kanskjekanskje…

Luza: Haha, kunne misforståes den ja, men på en god måte i det minste;)

Takk for det, sleng ut bilde da hvis du lager noe:) Settet er kjøpt på Clas Ohlson, og koster bare 129,-

Tversnitt vakke dumt, men er bare 2 studs bredde, så får ikke gjort så mye i etagene…

Morsomt at du kom med dette nå, jeg har akkurat laget dette:

http://www.flickr.com/photos/gurooo/7154072172

Har kjøpt rammen på Ikea, men annet utstyr på Clas Ohlson. Har ikke sett de rammene du har, selv om jeg også har sett etter rammer der. Bildet viser første utkast, flikker litt på detaljer nå.
Har vært inne på ideen om å lage diorama, men har dessverre ikke kommet opp med noen gode ideer å dele med deg :slight_smile: Blir spennende å se hva du kommer opp med!

Hei, forresten, jeg har hittil for det meste sneket rundt på forumet her… Burde vel komme med noen innspill innimellom og ikke bare være igle :wink: Nå håper jeg jeg har fått til dette med å legge inn bilde… krysser fingre

Edit: Nei, det klarte jeg ikke, gitt, legger bare inn link så lenge.

Har sett mange måter å sette opp de seriene med minifig…mange laget i LEGO andre ikke. Dette var også en fin måte å gjøre det på :slight_smile:

Det var jo en knall ide! Har tenkt på å få til noe verdig til disse seriene med minifigs, og ville blitt tøft med en vegg dedikert med en ramme til hver serie, så takk for tipset:)