Bordkort i vårt bryllup 1. juni 2013

Heisann.

Jeg var så heldig at jeg fikk ja fra min kjære Marianne 1. juni 2013. Som den Lego-elskeren jeg er, hadde vi lyst til å gjøre en vri på bordkortene. Med nærmere 70 gjester, måtte innkjøpskostnadene holdes på et fornuftig nivå, så konseptet ble enkelt, men stilfullt. Hver gjest fikk en hvit boks med lokk, boksen var fyllt med spiselige konfekthjerter. Hvert bordkort hadde en unik figur, der guttene fikk en mannlig legofigur, og damene en kvinne. Der det lot seg gjøre, fikk folk en figur som sa noe om gjesten (politimann, sykepleier, kokk, vetrinær osv). Det ble en rimelig stor jobb å få tak i så mange ulike figurer. Som de fleste ser, så er de aller fleste fra Legos Minifig. serier. Bricklinkprisene er stive på disse, og posene man kjøper hos den lokale Lego-dealeren kan jo inneholde hva som helst, så budsjettet sprakk fort, men bordkortene ble meget godt mottatt av gjestene :wink: ! Innerst inne liker ALLE Lego!

Jeg forsøker å legge ved bilder, ferskt på forumet her, så bær over med meg dersom det ikke blir riktig med en gang :slight_smile:. Klarer bare å få opp linker til bilder. Mottar gjerne tips om hvordan jeg får vist bilder fra flickr direkte i innlegget.

flickr.com/photos/97449981@N … otostream/

*Takk Eiker86 for hjelp til å få bildene direkte i innlegget

Lars

Gratulerer med “ja” og bryllup! Det går raskt i svingene? :slight_smile: Veldig god idè og figurene tok seg riktig godt ut! Kan tenke meg at det ble noen kroner brukt på Lego i denne anledningen. Men hva gjør man ikke for sin kjære. Og Lego :slight_smile:

Gratulerer og en flott ide =)

Hei,
FLott ide
Skulle ønske at jeg var ute av Dark Ages da jeg giftet meg, men det var jeg ikke. Min utkårede har imidlertid Lego rosen på sitt natt bord, og hun holder ut, nærmere 20 år etter…
Lykke til :smiley: :smiley:
Baard

Har ikke lest denne før nå -så sent svar her- men dette var utrolig kreativt -og morsomt! :slight_smile:

Gratulerer med vel overstått! Ble det LEGO i morgengave? :wink: